Specjalizowanie się a portale internetowe

Jeszcze kilka lat temu najbardziej „wartościowi” byli ludzie wszechstronni. Nie tylko w życiu prywatnym. Również na rynku pracy uniwersalność była kluczem do sukcesu. Dziś jednak przeglądając portale rekrutacyjne nie trudno zauważyć, że uległo to zmianie. Prym wiodą specjaliści. Nie wystarczy poruszać się zdawkowo po rozległych dziedzinach wiedzy, ważniejsze jest aby być w jednej, sprecyzowanej dyscyplinie najlepszym.

Specjalizowanie się społeczeństwa można zauważyć w nowoczesnych portalach internetowych. Nawet najlepiej „wypozycjonowana” strona nie utrzyma się w świadomości internautów bez jasno określonej treści. Idąc tym tropem twórcy coraz rzadziej decydują się na serwisy o wszystkim, coraz więcej natomiast mamy portali tematycznych, czy inaczej dedykowanych. Chcąc aby były one jeszcze bardziej funkcjonalne ich autorzy oferują odbiorcom treści skupione wokół jasno sprecyzowanego obszaru. Te lepsze wprowadzają również nowe funkcjonalności ułatwiające filtrowanie oferowanej zawartości oraz kreowanie strony głównej przez wybór odpowiednich modułów. Nie chcemy już bowiem żeby informacje były „tylko” łatwo dostępne, chcemy żeby były nam podawane według naszych potrzeb i preferencji.

– Naszym celem jest udostępnianie osobom działającym w branży szkoleniowej profesjonalnej platformy komunikacyjnej. Oferujemy kompleksową wiedzę, zgromadzoną w jednym miejscu. Dlaczego? Chcemy w ten sposób ułatwić wymianę informacji, oszczędzić naszym kolegom czas, który dotąd musieli poświęcać na mozolne przeglądanie w zasobach sieci różnych materiałów pomocnych w pracy, jak artykuły, e-booki, gry szkoleniowe, informacje o konferencjach itd. – mówi Dominika Matczak, z portalu dla szkoleniowców Treco. – Naszym użytkownikom oddajemy do dyspozycji zaawansowane wyszukiwarki pozwalające zawęzić wyniki do tych najbardziej pożądanych. Przykładowo dzięki niezwykle precyzyjnej wyszukiwarce szkoleniowców możemy znaleźć odpowiednią osobę ustawiając, jako kryterium wyboru nie tylko jej wykształcenie, ale również doświadczenie, ilość przebytych kursów, publikacji i konferencji – to tutaj kompetencje znajdują odbiorców!

Wyszukiwarki, choć niezwykle ważne, to jednak nie wszystko. Chcąc być bardziej komfortowe dla swoich użytkowników nowoczesne portale umożliwiają ściąganie najważniejszych oraz „najświeższych” informacji wprost na pulpit naszego osobistego komputera. A także kreowanie wizerunku osoby/firmy w wirtualnym świecie. Jak to możliwe?

– Treco to pierwszy tak kompleksowy i profesjonalny portal dla szkoleniowców! Wychodząc na przeciw ich oczekiwaniom umożliwiliśmy pobranie oraz zainstalowanie na osobistym komputerze multimedialnej aplikacji, tzw. widget. Dzięki niemu otrzymujemy najnowsze informacje udostępniane przez nasz serwis bezpośrednio na pulpit, bez konieczności otwierania przeglądarki internetowej. To niezwykle wygodne narzędzie pozwala zaoszczędzić czas, a jednocześnie być na bieżąco – mówi Olga Koc, z portalu dla szkoleniowców Treco – To jednak nie wszystko. Na stronie znajdziemy bowiem interaktywne wizytówki w technologi AR, dzięki którym mamy możliwość stworzenia innowacyjnej prezentacji naszego profilu osobowego oraz jej nieograniczonego modyfikowania.

Niezbędne materiały wspomagające nas w codziennej pracy. Możliwość odsłuchiwania nagrań dobrej jakości oraz ściągania ich na interesujący nas nośnik. Bezpłatne zaproszenia na branżowe konferencje. Wyszukiwanie informacji według ściśle określonych subiektywnych preferencji. Najważniejsze kontakty w jednym miejscu. Wszystko to w jasno sprecyzowanej tematyce w połączeniu z dostępem do nowoczesnych i funkcjonalnych narzędzi multimedialnych ułatwi działalność oraz wspomoże rozwój każdego specjalisty. W przypadku Treco – coacha, trenera, czy szkoleniowca.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu