PanMedia Western przenosi Decathlon

Trwa kampania informująca o przenosinach stołecznego sklepu Decathlon Targówek do nowej lokalizacji. Media dla tej akcji zaplanował dom mediowy PanMedia Western, kreację działań wymyśliła agencja reklamowa Grandes Kochonos.

25 listopada sklep zmienił siedzibę z ul. Malborskiej 53 na ul. Geodezyjną 76. Decathlon Targówek będzie działał w nowym miejscu – 500 metrów od dawnego, po drugiej stronie trasy Toruńskiej. Kampania ma informować obecnych oraz potencjalnych Klientów Decathlonu o zmianie adresu sklepu.

– W nowej lokalizacji do dyspozycji klientów będzie 6300 m2 powierzchni sprzedaży czyli dwukrotnie więcej, niż do tej pory. Nowy sklep będzie miał szerszą ofertę handlową oraz wydzielony wewnątrz sklepu butik ze sprzętem do nurkowania. Nowoczesny serwis narciarski, ogólnodostępne boiska wielofunkcyjne a także lodowisko to dodatkowe atuty nowego „Targówka”. Począwszy od 26 listopada w każdy weekend do Świat Bożego Narodzenia Decathlon przygotował szereg imprez i atrakcji dla swoich – będzie można wziąć udział w zawodach sportowych na terenie sklepu, odkryć nowe dyscypliny sportu czy skorzystać z porad trenerów i ekspertów – mówi Maria Jaworska z Decathlonu, która koordynuje działania związane nową lokalizacją sklepu.

Pierwsze informacje o przeprowadzce znalazły się na outdoorach – wyselekcjonowanych tablicach na trasach dojazdowych do nowego i starego sklepu Decathlon Targówek (mix nośników typu frontlight 5×2, 6×3,12×4,  duży format na ul. Radzymińskiej oraz  backlight 8×4 ). Od połowy listopada w komunikację zostały włączone lokalne gazety oraz stacje radiowe (Złote Przeboje , Roxy oraz  Eska Warszawa).

Całość wspierają działania w Internecie. Kampania jest geotargetowana w czołowych portalach – onet.pl, wp.pl, Interia.pl na Warszawę i jej okolice.

Reklamy przeprowadzki Decathlonu znajdują się także w serwisach lokalnych m.in warszawa.naszemiasto.pl oraz w lokalizatorze targeo i wyszukiwarce google.

Tuż otwarciem sklepu w nowej lokalizacji rozpoczęły się działania ambientowe. Przebrani w stroje sportowe promotorzy z ulotkami informującymi o przenosinach oraz torbami reklamowymi na parkingach przed centrami handlowymi oraz na przystankach na Targówku, Bródnie i w Markach zachęcali do odwiedzin w nowym Decathlonie. Z kolei wymierzone w niebo dwa szperacze Space Cannon 7000W po zmierzchu do 8 grudnia będą wskazywać nową lokalizację sklepu. Ambientowe akcje przygotowało PanMedia Western we współpracy z New Look Advertising.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu