Burger King podbija Szczecin

25 listopada 2010 roku, w Centrum Handlowym MOLO w Szczecinie otwarta została nowa restauracja Burger King. Jest to druga, po Koszalinie, restauracja tej sieci na Pomorzu Zachodnim. Wraz z otwarciem nowej lokalizacji, liczba restauracji Burger King wzrosła do 18, a liczba miast, w których króluje Whopper – do 12.

Centrum Handlowe Molo w Szczecinie zastąpiło istniejące od 10 lat Centrum Piast. Obiekt nie tylko zmienił nazwę i wystrój, ale również poszerzył swoją ofertę o nowych najemców, w tym restaurację Burger King. Restauracja Burger King w CH Molo została urządzona zgodnie z nowym designem, charakteryzującym się przede wszystkim industrialną stylistyką wnętrza lokalu. Składają się na nią elementy wykonane z metalu, cegieł, ciemnego drewna oraz betonu. Dominującymi kolorami w nowej stylistyce są: nasycona czerwień, ciemny i jasny brąz oraz odcienie kremowe.

„Dążymy do tego, by oferta Burger King była coraz lepiej dostępna, a grupa naszych fanów w całej Polsce dynamicznie rosła – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King. – Rozwijanie sieci jest zatem naszym priorytetem i pracujemy intensywnie nad tym, by Polacy mieli jak najłatwiejszy dostęp do grillowanego na ogniu Whoppera.”

Burger WHOPPER, sztandarowy produkt Burger King, wyróżnia się 2 cechami: sposobem przygotowania, czyli grillowaniem wołowiny na ogniu oraz możliwością personalizowania składników burgera. Podstawowymi składnikami Whoppera są: grillowana na ogniu wołowina, dojrzałe pomidory, świeża sałata, majonez, keczup, cebula i plasterki marynowanego ogórka. Każdy klient może dobierać jednak inne składniki, według swoich upodobań smakowych i dietetycznych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu