Partnerstwo Bluerank i Conversion

Agencja search engine marketing – Bluerank i firma Conversion, specjalizująca się w analityce internetowej, podpisały umowę o współpracy na zasadach wyłączności. Efektem partnerstwa jest poszerzenie oferty Bluerank w zakresie zaawansowanej analityki webowej.

Od 15 listopada tego roku w ramach działalności Bluerank funkcjonuje niezależna komórka analityki internetowej, za którą odpowiadają specjaliści z firmy Conversion. To rezultat wdrażanej od pewnego już czasu strategii rozwoju agencji – mówi Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank. Wybraliśmy ścisłą współpracę z doświadczonymi, certyfikowanymi analitykami, którzy wesprą Bluerank w świadczeniu usług opartych na zaawansowanej analityce webowej. To pozwoli zmaksymalizować efekty działań SEM realizowanych dla naszych kluczowych klientów.

Partnerstwo wpisuje się również w strategię Conversion, która współpracuje jedynie z podmiotami koncentrującymi się – podobnie jak ona – na oferowaniu usług najwyższej jakości… dodaje Paweł Ogonowski z Conversion.

Krok Bluerank i Conversion jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, na którym króluje performance marketing. Jak podkreślają przedstawiciele obu firm, dziś nie kupuje się usług marketingowych – dzisiaj kupuje się efekty, a więc działania ukierunkowane na osiągnięcie konwersji – konkretnej, mierzalnej reakcji odbiorców. Dzięki umiejętnemu połączeniu search engine marketingu i analityki internetowej można to osiągnąć uzyskując ponadprzeciętne wyniki.

Eksperci Conversion współpracujący przy projektach agencji Bluerank są członkami Stowarzyszenia Analityki Internetowej oraz certyfikowanymi konsultantami Google Analytics.

źródło/autor: Bluerank

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu