Nowe technologie, nowe wyzwania, nowy człowiek. Grupa One-2-One wzmacnia struktury

Wilhelm Rożewski, specjalista w zakresie nowych mediów i branży reklamowej objął stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju w Grupie One-2-One. Jego zadaniem będzie pozyskiwanie nowych klientów z rynku agencji reklamowych oraz uczestniczenie w tworzeniu rozwiązań interaktywnych na potrzeby marketingowych kampanii zintegrowanych.

Wilhelm ma duże doświadczenie w komunikacji marketingowej wykorzystującej Internet, mobile i społeczności, jednocześnie doskonale zna zasady pracy agencji reklamowych. Umiejętności spojrzenia na potrzeby klienta z interaktywnej perspektywy jest atutem naszego nowego pracownika, powiedział Tomasz Długiewicz – prezes One-2-One.

Grupa One-2-One nawiązując strategiczną współpracę z Agencją Afekt rozwija swoje kompetencje i wychodzi z ofertą realizacji zintegrowanych kampanii reklamowych. Dzięki nowym możliwościom wykorzystującym zarówno innowacyjne działania interaktywne jak i narzędzia z zakresu marketing services, One-2-One umożliwia totalne dotarcie do klienta poprzez wszystkie, dostępne kanały komunikacji.

Wilhelm Rożewski posiada kompetencje w dziedzinie nowych mediów i reklamy. Doświadczenie związane z reklamą  i marketingiem zdobywał na przestrzeni 14 lat w takich firmach jak Agora Mobile, Phoenix Media czy UPS. Ostatnie cztery lata pracował na stanowisku Dyrektora Strategicznego w spółce EL2.

Jest absolwentem Wydziału Neofilologii na Uniwersytecie Warszawskim. Interesuje go m.in. zagadnienie wykorzystania schematów komunikacji międzyludzkiej w kampaniach reklamowych i akcjach marketingowych. Poza pracą czas spędza udowadniając sobie i innym co potrafią samochody terenowe gdy mają dobrego kierowcę.

źródło/autor: One-2-One

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu