Euro RSCG Marketing House dołączył do sieci Euro RSCG Discovery

Euro RSCG Discovery jest specjalistyczną siecią w ramach globalnych struktur Euro RSCG Worldwide, tworzy strukturę specjalizującą się w programach CRM, marketingu baz danych, data mining oraz szeroko pojętej analityce. Z początkiem listopada Euro RSCG Marketing House formalnie dołączył do sieci Euro RSCG Discovery, nie zmieniając swojej dotychczasowej nazwy. 

Dołączenie do sieci jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej firmy – komentuje Przemysław Orłowski, managing director Euro RSCG Marketing House – Pierwsze doświadczenie we współpracy mamy już za sobą, kiedy z grupą Discovery w Londynie tworzyliśmy sieciowy projekt dla klienta Easy Jet. Dołączenie do sieci daje nam dużą przewagę konkurencyjną, zarówno w dostępie do wiedzy, jak również narzędzi i międzynarodowych ekspertów. Liczymy na to, że z naszymi usługami uda nam się wkrótce wyjść również poza polski rynek.

Jego słowa potwierdza Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG Poland:

Euro RSCG Marketing House jest liderem w marketingu relacyjnym na naszym rynku. Jesteśmy zadowoleni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Polsce, ale nasze ambicje są o wiele większe i wykraczają poza granice kraju. Dołączenie do sieci Euro RSCG Discovery daje nam ogromną szansę na poszerzenie zasięgu naszej oferty na rynki zagraniczne, w szczególności zaś w krajach Europy Zachodniej.

źródło/autor: Euro RSCG Marketing House

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu