Zmysłowe królestwo nadzienia w grudniu w telewizji

Już 1 grudnia wystartuje telewizyjna kampania reklamowa firmy Mieszko. Motywem przewodnim kampanii będzie pełen emocji i elegancji spot reklamowy pod hasłem „Mieszko. Królestwo Nadzienia”.

Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie kluczowych marek w portfelu Mieszko. Spot koncentruje się na strategicznych produktach upominkowych: bombonierkach Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo.

Film reklamowy jest wizualnie wysmakowaną historią o emocjach i pięknie wyjątkowych chwil. Składa się z trzech części, z których każda dedykowana jest innym uczuciom. Piękne zdjęcia bohaterów i czekoladek oraz zmysłowa muzyka stanowią dodatkowe atuty spotu.

Kampania skoncentrowana będzie głównie w stacjach ogólnopolskich TVP1, TVP2, TVN i POLSAT a uzupełniać ją będą stacje tematyczne: FoxLife, Kuchnia TV, Zone Club, Movies24, Universal Channel, Canal +, Zone Romantica, AXN Crime, BBC Lifestyle, BBC Knowledge. Spot będzie emitowany w dwóch wersjach 30” i 15”.

Kampania prowadzona w okresie świąteczno – noworocznym jest kolejnym etapem budowania znajomości marki Mieszko jako brandu parasolowego produktów czekoladowych oraz wzmacniania znajomości branów indywidualnych segmentu produktów upominkowych, takich jak: Chocoladorro, Cherrissimo oraz Amoretta.

Za przygotowanie filmu reklamowego odpowiada agencja S4, zakup mediów powierzono natomiast domowi mediowemu Maxus.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu