W trosce o serce Twojego samochodu. Rusza kampania nowej generacji paliw BP Ultimate

„Nowa generacja paliw BP Ultimate dba o serce Twojego samochodu” – to hasło przewodnie kampanii, która od 17 listopada promuje w mediach i na stacjach benzynowych ulepszoną formułę paliw BP Ultimate.

Głównym motywem graficznym nowej kampanii reklamowej jest silnik w kształcie serca – nowe paliwa BP Ultimate działają bowiem jak kuracja dla silników, zapewniając najlepszą wydajność przy optymalnie najniższym zużyciu paliwa oraz zredukowanej emisji spalin.

Firma BP od lat ceniona jest jako ekspert w dziedzinie paliw – nowe BP Ultimate czyszczą i chronią silniki lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Wyjątkowa formuła bezołowiowej benzyny BP Ultimate 98 usuwa do 95% szkodliwych osadów, dzięki czemu silnik utrzymuje lepszą formę i działa prawidłowo. Zimowy BP Ultimate Diesel posiada zaawansowaną formułę, która ułatwia start silnika i usprawnia jego pracę nawet w ekstremalnych warunkach zimowych.

Przez najbliższe sześć tygodni spoty telewizyjne promujące nowe paliwa BP Ultimate będą się pojawiać w kilku stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4, AXN, Discovery oraz w programach tematycznych. Po pierwszych 6 tygodniach, przez kolejny miesiąc, aż do 24 stycznia 2011 BP będzie sponsorem prognozy pogody w głównym wydaniu Wiadomości w TVP1. Łącznie w tym czasie spot reklamowy nowych paliw BP Ultimate ukaże się w tych stacjach kilka tysięcy razy. – Zależy nam, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców z informacją, że poszerzyliśmy naszą ofertę paliwową – mówi Paweł Dziadkowiec, Dyrektor ds. Marketingu BP w Polsce. – Jesteśmy przekonani, że będzie ona interesująca zarówno dla naszych dotychczasowych klientów, którzy docenili już wysoką jakość paliw BP, jak i dla tych, którzy zechcą się o tym przekonać i zadbać o serce swojego samochodu, wlewając do baku nowe paliwo BP Ultimate.

Nowe paliwa zostaną także zaprezentowane w uznanych wydawnictwach prasowych (m.in. Auto Moto i Sport, Auto Świat, Motor, Top Gear, Mens Health, Przekrój itp.). Zaplanowano też promocję w Internecie: reklamy ulepszonej wersji paliw BP Ultimate będą pojawiać się przez najbliższe dwa miesiące w wybranych, najważniejszych portalach (m.in. na Onecie, Interii, Wirtualnej Polsce oraz Gazecie.pl). Wsparciem promocji online będą również działania reklamowe realizowane w wyszukiwarce Google – m.in. w postaci interaktywnych, angażujących internautów bannerów.

Kampania outdoorowa obejmie osiem największych miast Polski – reklama nowych paliw pojawi się na 350 billboardach usytuowanych przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach stacji BP oraz tam, gdzie kierowcy zwykle stoją w korkach.

Klienci BP mogą też liczyć na ciekawe promocje: przez pierwsze 4 tygodnie kampanii, do 14 grudnia za zakup minimum 20 litrów paliw BP Ultimate można zyskać aż 4 razy więcej punktów PAYBACK!

Na stronie www.bp.pl/ultimate można również zobaczyć, jak rodziła się koncepcja kampanii, zobaczyć reklamę telewizyjną, pobrać wygaszacz ekranu BP Ultimate i zagrać w grę Silnikowa Orkiestra.

Za kreację i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather Advertising Ogilvy, a za jej adaptację na polski rynek – Gruppa66 Ogilvy. Planowaniem i zakupem mediów zajmowała się agencja MindShare.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu