Spot Lightcraft promuje Camerimage

Specjaliści od efektów specjalnych studio postprodukcji Lightcraft stworzyło spot reklamujący tegoroczny festiwal Plus Camerimage. Wyjściem do pomysłu na filmik był plakat festiwalowy zaprojektowany przez Tomasza Opasińskiego, scenariusz wymyślił Mariusz Kaczmarek z Lightcraft.

Supervisorem artystycznym prac nad spotem był Daniel Markowicz – właściciel studia Lightcraft. Vladimir Kletsou stworzył kreację 3D. Całość projektu koordynował Krzysztof Szulc.

Spot można obejrzeć w kanałach stacji TVN, w sieci Multikino oraz na ekranach w salonach Empik-u.

Lightcraft to specjaliści od postprodukcji, animacji oraz efektów wizualnych do reklam, telewizji, filmów i na potrzeby nowych mediów. Studio stworzyło ponad dwa tysiące spotów reklamowych, 300 teledysków oraz wiele filmów. Lightcraft tworzy również dla największych hollywoodzkich studiów filmowych między innymi 20th Century Fox, Roadside Attractions i LionsGate.

Główne atuty firmy to rozległe możliwości tworzenia złożonych efektów wizualnych, zaawansowanej grafiki 3D oraz możliwość tworzenia na potrzeby projektów unikalnych efektów i narzędzi in-house. Lightcraft pracuje na najlepszym dostępnym oprogramowaniu, które pozwala na uzyskanie dowolnego efektu 3D.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu