San Markos zrealizuje kampanię „Moda na odblaski. Włącz myślenie.”

Agencja San Markos zrealizuje projekt dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego promujący kampanię „Moda na odblaski. Włącz myślenie.”

W ramach obsługi kampanii agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kreacji, outdooru oraz produkcję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, które pokazują, jak ważne jest, aby być widocznym na drodze, i tym samym promują postawę odpowiedzialności wśród uczestników ruchu drogowego, zarówno kierowców, jak i pieszych.

Celem kampanii „Moda na odblaski. Włącz myślenie” jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze oraz obowiązku noszenia elementów odblaskowych. Zadaniem kampanii jest budowanie świadomości wśród pieszych o konieczności noszenia odblasków, szczególnie w okresie jesienno-zimowym.

Wcześnie zapadający zmrok, gorsza widoczność i wydłużona droga hamowania pojazdów, w takich warunkach kierowca dostrzega pieszego w ostatniej chwili, najczęściej jest za późno na reakcję i uniknięcie potrącenia. Podczas jazdy kierowca widzi osobę poruszającą się po drodze z odległości kilkudziesięciu metrów. Jeśli pieszy założy element odblaskowy widoczny jest z odległości 120 – 160 m. Wielu tragediom można byłoby zapobiec, gdyby pieszy posiadał choćby najmniejszy element odblaskowy. Niewielkim kosztem, który przeznaczymy na odblask możemy ocalić to co bezcenne – zdrowie i życie. To bardzo istotne, aby w tym szczególnym okresie również piesi byli świadomi potencjalnego zagrożenia i we własnym interesie zadbali o własne bezpieczeństwo. Ciemny ubiór pozbawiony elementów odblaskowych sprawia, że pieszy idący poboczem dla kierowcy jest praktycznie niewidoczny.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu