OBI uruchamia nową wersję swojego portalu dla klientów

Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy stworzyła nowy portal korporacyjno-konsumencki dla sieci sklepów OBI – www.obi.pl. 
Zawartość nowego serwisu OBI.pl została podzielona na sekcje: Start, Oferta, Porady, Usługi oraz Sklepy. Strona startowa zawiera m.in. 
informacje o najnowszej ofercie produktowej OBI.

W dziale Oferta znajdą się linki do najnowszych e-magazynów i e-katalogów sieci oraz gazetki firmowej w wersji online. Dla internautów poszukujących porad budowlanych i remontowych została uruchomiona sekcja Porady, z kolei w dziale Usługi znaleźć będzie można ofertę usług oferowanych na terenie sklepów OBI (np. mieszalnia farb czy przycinanie drewna). W wyszukaniu najbliższego marketu OBI pomoże zakładka Sklepy. Udział Biura Podróży Reklamy w tym projekcie sieci OBI jest efektem przetargu, wygranego przez tę agencję jesienią ubiegłego roku. Zadaniem agencji było doradztwo przy zlokalizowaniu nowego projektu na potrzeby polskiego rynku, a następnie wykonanie całości prac wdrożeniowych.

źródło: Biuro Podróży Reklamy, www.biuropodrozyreklamy.eu

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu