Nowa i bardziej funkcjonalna strona internetowa hoteli ibis

Znana na całym świecie marka hoteli klasy ekonomicznej uruchomiła nową stronę internetową. Nowoczesny design, przyjazny i czytelny układ, intuicyjna nawigacja, indywidualne rozwiązania dla użytkowników – to tylko wybrane zalety nowej www.ibishotel.com, która ma być teraz głównym miejscem dokonywania rezerwacji. Marka ta należy do Grupy Accor, w Polsce hotelami ibis zarządza Grupa Hotelowa Orbis.

Nowa www.ibishotel.com w sposób atrakcyjny i dynamiczny prezentuje ofertę sieci hoteli ibis na całym świecie. Nowoczesna grafika, zaawansowana funkcjonalność w połączeniu z prostą i intuicyjną nawigacją oraz interaktywność witryny ułatwiają użytkownikom poszukiwanie informacji o hotelach w poszczególnych miastach, ich ofercie, nowościach, promocjach, a także pomaga w szybkiej rezerwacji.

Modyfikacja ibishotel.com wpisuje się w nową strategię rozwoju Grupy Accor, która stawia właśnie na rezerwacje online za pośrednictwem stron internetowych poszczególnych marek hotelowych. Najlepsze potwierdzenie tego trendu to ponad 3 miliony rezerwacji w 2009 r. dokonanych via internet przez gości hoteli Accor na całym świecie.

Szybszy i łatwiejszy system rezerwacyjny

Nowa strona internetowa wprowadza wiele ulepszeń. Przejrzysty układ, jasne kolory, elegancka wizualizacja sprawiają, że jest ona bardziej atrakcyjna i łatwa w nawigacji. Informacje są logicznie podzielone na zakładki, co umożliwia prosty i szybki dostęp do poszczególnych sekcji oraz dotarcie do interesujących informacji. Każda podstrona dedykowana wybranemu hotelowi w czytelny sposób opisuje ibis w danym mieście z uwzględnieniem cen, lokalizacji, map, dodatkowych usług itp. Klienci mają również możliwość stworzenia osobistego konta w serwisie ibishotel.com, co daje bezpośredni dostęp do usług specjalnych np. szybkiej rezerwacji. Usługi te będą w przyszłości rozszerzane. Nowa strona to także idealne miejsce do prezentowania zaawansowanych technologicznie rozwiązań mobilnych, dedykowanych tylko dla klientów hoteli ibis.

Rozbudowana wyszukiwarka jest teraz optymalnie dostosowana do potrzeb gości. Uwzględnia znacznie więcej kryteriów wyszukiwania – na przykład: restauracje, parkingi oraz inne elementy charakterystyczne dla wybranej lokalizacji, jak certyfikaty ekologiczne. Promocje i nowości są regularnie aktualizowane zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej – zgodnie z ofertą dla poszczególnych rynków. Serwis ibishotel.com funkcjonuje w 18 wersjach, w zależności od obszarów geograficznych, w tym także w języku polskim.

Ambitne cele

„Nowa strona internetowa jest mocno zintegrowana z strategią dystrybucji marki” – mówi Nancy Faure, Dyrektor Globalnego Marketingu ibis. „Chcemy przekonać naszych klientów do rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową. Naszym celem jest podwojenie obecnej ilości rezerwacji online na koniec 2013 r.” – dodaje. Te ambitne plany są realne – www.ibishotel.com odnotowała już 30% wzrost liczby odwiedzających od początku 2010 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu