Komputronik otwiera się na swoich fanów dzięki InFlavo

Facebook rośnie w siłę! Potwierdzają to liczne badania rynkowe i raporty analityczne dotyczące mediów społecznościowych. Z portalu korzysta już 8 mln Polsków (Megapanel PBI/Gemius, październik 2010), a niemal każdy liczący się sklep prowadzi na Facebooku swoją stronę firmową, pozyskując kolejnych zwolenników.

Komputronik – okrzyknięty przez wortal branżowy Interaktywnie.com w 2010 roku już po raz trzeci (2007 i 2009 rok) najlepszym sklepem internetowym w Polsce – przygotował swoim fanom, dzięki platformie InFlavo, wyjątkowe udogodnienie w robieniu e-zakupów.

Od 23 listopada 2010 roku blisko 7500 fanów Komputronika może robić zakupy w uruchomionym specjalnie dla nich sklepie na Facebooku. Narzędziem umożliwiającym prowadzenie tej formy sprzedaży jest platforma InFlavo, wdrożona na rynek social-commerce przez Grupę Integer.pl w październiku 2010 roku.

Wyjątkowość akcji Komputronika polega na zaoferowaniu użytkownikom Facebooka – w ramach prowadzonego tam sklepu – atrakcyjnej, dedykowanej oferty cenowej, niedostępnej z poziomu firmowego sklepu internetowego, prowadzonego poza portalem społecznościowym.

„Wykorzystanie Facebooka jako kanału sprzedaży, w którym pokazujemy naszym lojalnym klientom, że jesteśmy im wdzięczni za wybranie naszego sklep, to coś, do czego media społeczne zostały stworzone” – twierdzi Rafał Pawlak, E-commerce Manager Komputronik S.A.

InFlavo oferuje swoją komercyjną usługę typu social-commerce zaledwie od miesiąca, a już korzysta z niej ponad 100 sklepów. Jak zapowiada Arvind Juneja, Community Manager InFlavo – „To dopiero początek. Czas to dziś najcenniejsza waluta, a niestety Facebook odbiera ją wszystkim serwisom internetowym, w tym e-sklepom. Dzięki InFlavo możemy sprawić, że największy ich „wróg” – Facebook – stanie się ich sprzymierzeńcem i sojusznikiem. Docieramy dzięki niemu tam, gdzie internauci lubią przebywać i gdzie spędzają najwięcej czasu”.

Z aplikacji InFlavo – poza Komputronikiem i siecią Vobis, która jako pierwsza uruchomiła swój e-sklep na Facebooku dzięki InFlavo – korzystają również między innymi Primakomp czy Best Film.

Eksperci z InFlavo, zapytani o wyniki i efektywność nowej usługi, odpowiadają – „Innowacje mają to do siebie, że na ich efekt trzeba chwilę poczekać. Nie można też zapominać, że samo otworzenie nowego kanału sprzedaży nie da wielkiego efektu, potrzebny jest jeszcze pomysł. Doskonałym przykładem jest Komputronik, który zaoferował coś więcej dla swoich fanów poza udostępnieniem swojego asortymentu na Facebooku. Jesteśmy pewni, że internauci docenią ten ruch. My w InFlavo pomagamy sklepom, które szukają i mają odwagę wdrażać niestandardowe pomysły biznesowe – to jedna z naszych największych zalet”.

InFlavo to pionierska usługa typu social commerce, oferowana przez Grupę Integer.pl. Platforma umożliwia prowadzenie kompleksowej sprzedaży na jednym z najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych – Facebook.com. InFlavo to doskonała aplikacja dla firm i osób indywidualnych, chcących rozszerzyć i wzmocnić wykorzystywane dotychczas kanały sprzedaży. Rozwiązanie dostępne dzięki InFlavo skierowane jest także do wszystkich lubiących aktywnie i pożytecznie spędzać czas w mediach społecznościowych. To znakomity i najbardziej praktyczny sposób na zakupy internetowe w towarzystwie e-przyjaciół, bez opuszczania Facebooka.

Zintegrowane płatności (dotpay) czy też integracja z Paczkomatami 24/7 to tylko niektóre z zalet nowego rozwiązania sprzedażowego. InFlavo oferuje 3 pakiety cenowe (35, 150, 350 złotych) oraz możliwość wykupienia licencji z indywidualną wyceną.

Poza oprogramowaniem, InFlavo oferuje swoim klientom wsparcie w dziedzinie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikami. Zdaniem ekspertów z InFlavo „założenie sklepu czy to na Facebooku, czy na jakimkolwiek innym portalu jest dopiero początkiem prac, które trzeba będzie zrobić, by zaczął on przynosić zyski. Zespół InFlavo tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zarówno w handlu, jak i mediach społecznościowych, dlatego wiemy jak promować i zwiększać sprzedaż w ramach social-commerce”.

InFlavo: http://www.inflavo.pl

Komputronik na Facebook.com: http://www.facebook.com/komputronik

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu