Grey Group rozszerza kompetencje swojej strategii

przez | 25/11/2010

Zarząd Grey Group podjął decyzję o mocniejszym zaangażowaniu strategii w aktywność spółek Grupy działających poza obszarem ATL – agencji PR Cohn&Wolfe i interaktywnej Argonauts. W związku z nowymi zadaniami zarządzanie strategią obejmie Ireneusz Turski, pełniący obecnie obowiązki Deputy Managing Directora Argonauts.

„Irek Turski związany jest z nami od 6 lat i posiada imponujące 13-letnie doświadczenie w biznesie reklamowym – ATL, BTL, poprzez Digital po kompleksową obsługę budżetów publicznych. Staramy się, aby nasza strategia była praktycznym doradcą dla biznesu naszych Klientów i szybko reagowała na zmiany na rynku. Jestem przekonany, ze Irek znakomicie wywiąże się z tego zadania – ponieważ zna biznes od podszewki.” – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

„Dział strategii w Grey Group jest w naturalny sposób połączony z rozwojem biznesu i ten kierunek będę chciał kontynuować – mówi Irek Turski. Uważa też, że doświadczenie zdobyte w obszarze digital ma szanse zaowocować nową jakością oferowaną Klientom na poziomie strategii, a jego wieloletnie relacje i dotychczasowa współpraca z pozostałymi spółkami z grupy na pewno ułatwią konstruowanie holistycznego podejścia do każdego biznesu i każdej marki.

Turski jest absolwentem Filologii Angielskiej Uniwersytetu Opolskiego i podyplomowych studiów Zarządzania Jednostkami Gospodarczymi na Uniwersytecie Wrocławskim.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach Bates Poland, Testardo Bates i Grey Worldwide Warszawa. Pracę w Testardo zaczął w 2001 roku po połączeniu agencji Bates Poland i Testardo. W latach 2004 – 2005 pracował w agencji Grey Warszawa, a od 2005 r ponownie w Testardo. Od tego czasu zdobywał doświadczenie przy obsłudze Klientów takich jak m.in. Agencja Rynku Rolnego, Deutsche Bank, PKO BP, Telekomunikacja Polska, , Food Care, Kamis Przyprawy, Royal Unibrew czy Suzuki.

W ramach prac strategicznych oraz rozwoju Grey Group, w zespole pracować będzie również Jan Barański, Strategic Planner. Z działem strategii Grey Group nadal związani są również Anna Gołebicka – jako doradca Zarządu ds. Strategii oraz Rafał Maciąg, wybitny ekspert w zakresie projektowania kampanii komunikacyjnych i dwukrotny zdobywca nagrody Effie.

Z agencji odchodzi jednocześnie Tomasz Pisanko, który przez ostatnie pół roku był szefem działu strategii w firmie. Z Grey Group był związany od kwietnia 2010. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca grudnia. Pisanko był poprzednio wieloletnim szefem działu strategii Scholz & Friends Warszawa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.