Korzystaj z wiedzy ekspertów Sodexo! Ruszył projekt Bazy Wiedzy Sodexo Motivation Solutions

Sodexo Motivation Solutions, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych na polskim rynku, rozpoczął nowy projekt ekspercki. W serwisie www.motywacja.sodexo.pl w zakładce Lojalność i Motywacja w Biznesie uruchomiona została Baza Wiedzy, zawierająca kompleksowe informacje dotyczące programów wsparcia sprzedaży. Z Bazą Wiedzy Sodexo programy motywacyjne i lojalnościowe nie mają już żadnych tajemnic! 

Baza Wiedzy Sodexo Motivation Solutions to odpowiedź na potrzeby wszystkich firm, zainteresowanych budowaniem i rozwijaniem biznesowych relacji z klientami i kontrahentami. Teraz na stronie www.motywacja.sodexo.pl/lojalnosc-i-motywacja-w-biznesie w zakładce Baza Wiedzy pojawiło się kompendium wiedzy o programach lojalnościowych i motywacyjnych – informacje z zakresu prawa, podatków i aspektów organizacyjnych, uzupełnione badaniami dotyczącymi budowania lojalności, case studies i felietonami praktyków doświadczonych w szeroko pojętych programach wsparcia sprzedaży.

„Impulsem do przygotowania Bazy Wiedzy były pytania, które dostajemy od firm zainteresowanych działaniami wsparcia sprzedaży. Nasi eksperci codziennie udzielają informacji dotyczących opodatkowania takich projektów, optymalnego mechanizmu, budżetu i wielu innych kwestii nieodłącznie związanych z programami motywacyjnymi i lojalnościowymi. Postanowiliśmy zebrać wiedzę naszą i partnerów, z którymi współpracujemy – znanych ośrodków badawczych, ekspertów rynku i mediów, w jeden projekt, który nazwaliśmy Bazą Wiedzy. Planujemy systematycznie rozszerzać projekt i mamy nadzieję, każda firma zainteresowana rozwijaniem biznesowych kontaktów ze swoimi klientami i kontrahentami, znajdzie tam odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania.” – wyjaśnił genezę projektu Beniamin Schön, Category Manager Sodexo Motivation Solutions.

Baza Wiedzy Sodexo to nie tylko informacje dotyczące organizacji programów lojalnościowych, to także źródło ciekawych publikacji i porad, związanych z budowaniem lojalności w biznesie. Autorami materiałów są eksperci firmy Sodexo, specjalizujący się w programach wsparcia sprzedaży, zaś pierwszym partnerem zewnętrznym projektu został Instytut ARC Rynek i Opinia. 

Z myślą o komforcie wyszukiwania i korzystania z informacji umieszczonych na stronie Baza Wiedzy została podzielona na cztery czytelne zakładki:

  • Z pamiętnika Praktyka – zawierającą informacje i porady dotyczące wszystkich etapów przygotowywania i prowadzenia skutecznych programów wsparcia sprzedaży;
  • Badania – w której znajdują się badania, sondy i opinie, dotyczące działań marketingu bezpośredniego i szeroko pojętej lojalności w biznesie;
  • Podatki&Prawo – zawierającej najważniejsze regulacje prawne i podatkowe, związane z programami wsparcia sprzedaży;
  • Psychologia Motywowania – czyli artykuły o trudnej sztuce rozwijania relacji i budowania lojalności z partnerami biznesowymi.

Baza Wiedzy została także wzbogacona o prezentację sylwetek ekspertów, a na firmy, które chciałyby systematycznie poszerzać swoją wiedzę i wspólnie z Sodexo budować lojalność partnerów biznesowych czeka newsletter.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu