Kolejne firmy branży interaktywnej przystępują do IAB Polska

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły trzy kolejne firmy: Omnicom Media Group, Presspublica Sp. z o.o. i Trusted Shops GmbH. Aktualnie w ramach IAB Polska działają już 153 firmy członkowskie. IAB reprezentuje ich interesy promując Internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

IAB Polska zyskało trzech nowych członków nadzwyczajnych – Omnicom Media Group (grupa domów mediowych i działów specjalistycznych), Presspublica Sp. z o.o. (wydawca czołowych dzienników i twórca portali internetowych), oraz Trusted Shops GmbH (wiodący europejski program gwarantujący bezpieczne zakupy w internecie).

„Cieszymy się, że kolejne firmy – liderzy w swoich obszarach działalności rynkowej – zdecydowały się przystąpić do struktur IAB Polska. W pracach IAB zaangażowani jesteśmy w jak najlepsze reprezentowanie interesów branży interaktywnej. Fakt, że kolejne firmy dołączają do Związku jest dla nas sygnałem, że nasze działania są skuteczne i dobrze postrzegane, zarówno przez zainteresowane podmioty jak i ekspertów rynku. Zaufanie jakim jesteśmy obdarzani przez obecnych i nowych Członków IAB Polska motywuje nas do jeszcze cięższej pracy.” – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Business Development Manager IAB Polska.

źródło/autor: IAB Polska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu