Western Digital nawiązuje bezpośrednio relacje z polskimi internautami

Firma Western Digital jest pionierem w dziedzinie pamięci masowych i wieloletnim liderem na rynku dysków twardych. Także w Polsce to znana i rozpoznawalna marka, która ma wielką grupę zwolenników. WD ceni swoich klientów i nawiązuje z nimi bezpośrednie kontakty poprzez mediach społecznościowe w różnych krajach. Od początku października 2010 roku działa polski fan page WD Polska na portalu Facebook. Na tej stronie można znaleźć m.in. informacje o nowych produktach WD, ich recenzje i testy, promocje sprzedaży, nowinki na temat pamięci masowych. Strona WD Polska to także platforma wymiany wrażeń i doświadczeń pomiędzy użytkownikami sprzętu tego producenta. Dla wszystkich fanów dzisiaj została uruchomiona aplikacja konkursowa „WuDe”,  w której do wygrania jest m.in. odtwarzacz multimedialny oraz zewnętrzne dyski twarde o pojemności 500GB. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie punktacji, określonej regulaminem.

Oprócz działalności na Facebooku, Western Digital wspiera także aktywnie polską blogosferę. W połowie października, firma została mecenasem bloga technologicznego DailyTECH.pl. Celem patronatu jest wsparcie działalności młodego, obiecującego blogera – Pawła Iwaniuka, którego strona została wybrana ze względu na wysoki stopień profesjonalizmu i indywidualny styl. Na stronie DailyTECH można przeczytać recenzje nowych produktów  WD, jak również wziąć udział w konkursach dla czytelników, w których nagrody są sponsorowane przez  WD.

źródło/autor: Western Digital

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu