10 lat obecności ARBO w Polsce – relacja z imprezy

W ubiegły czwartek (18. listopada br.) w klubie M25 w Warszawie odbyła się impreza zorganizowana z okazji 10-ciu lat działalności grupy ARBO w Polsce.

Goście przywitani zostali przez Prezesa ARBOmedia Polska – Marcina Woźniaka, który opowiedział o historii firmy i podziękował jej partnerom. Po przemówieniu i pierwszej części filmu przedstawiającego ARBO oczami pracowników, nastąpił koncert zespołu Kochankowie Gwiezdnych Przestrzeni.

Punktem kulminacyjnym spotkania był multimedialny pokaz mappingu 3D przygotowany przez firmę Trias. Mapping polega na dopasowaniu trójwymiarowych projekcji do bryły i powierzchni, na której są wyświetlane. Podczas imprezy 10lat ARBO zmapowano jubileuszowy logotyp firmy. Cześć oficjalną zakończyło uroczyste pokrojenie tortu przez Członków Zarządu ARBOmedia. Do końca imprezy gościom umilał czas DJ Chriss Jaxx wraz z saksofonistą Tomaszem Busławskim.

Partnerami imprezy 10lat ARBO były serwisy ABC.com.pl, Bankier.pl, Banzaj.pl, GazetaPrawna.pl, Gry-OnLine.pl, LEX.com.pl, NowoczesnaFirma.pl, Podatki.pl, V10.pl oraz interaktywny dom produkcyjny F25. Oprawę wizualną przygotowała firma Trias.

Polski oddział ARBOmedia AG otworzono w 2000 roku pod nazwą adMaster network. Dwa lata później przemianowano go na ARBOmedia Polska. Firma funkcjonowała jako dom sprzedaży mediów – poza internetem ARBOmedia sprzedawała media ambientowe i prasę. W lutym 2008 roku internetowe działy ARBO zostały wydzielone z grupy jako osobna marka – ARBOinteractive, w ramach której rozwijane są brandy dedykowane poszczególnym formom marketingu internetowego. Natomiast część ARBO specjalizująca się w reklamie ambient w kwietniu br. stała się agencją Active Advertising skupiającą rozwiązania sieciowe i ambientowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu