Positive Power mocno stawia na społeczności

Ożywienie na rynku usług IT jest odczuwalne również dla Agencji Interaktywnej Positive Power, która właśnie zbudowała nowy dział social media. Wyspecjalizowana sekcja to początek przebudowy struktur Agencji, zmierzających do jeszcze efektywniejszego wykorzystania potencjału zatrudnionych w niej specjalistów.

Agencja Positive Power Sp. z o.o. poszerzyła zakres swoich kompetencji o działania w zakresie mediów społecznościowych. Działanie to jest następstwem wzrostu zapotrzebowania wśród Klientów Agencji na usługę budowy relacji z klientami z wykorzystaniem portali społecznościowych, ma również związek z długofalowymi planami Spółki.

Do zadań pracowników nowego działu wydzielonego ze struktur Agencji, należeć będzie przygotowywanie i obsługa kampanii marketingowych w social media, tworzenie aplikacji na potrzeby portali społecznościowych, a także między innnymi ePR i copywriting.

– Marketing w społecznościach to temat, który nie schodzi z ust naszych klientów od kilku miesięcy. Razem z nimi widzimy potencjał, jaki drzemie w tym obszarze, dlatego postanowiliśmy poszerzyć struktury agencji o zespół specjalistów, który zapewni firmom i markom usługi na najwyższym poziomie – mówi Rafael Moucka, Prezes Zarządu Positive Power.

Na czele nowej komórki stanęła Natalia Dołżycka – absolwentka studiów podyplomowych „Marketing w sieci” w krakowskiej Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera, posiadająca wykształcenie kierunkowe i unikalne doświadczenie nabyte podczas pracy między innymi dla portalu Jobexpress.pl.

Przebudowa struktur wiąże się z zakładaną strategią Spółki, zmierzającej do specjalizacji w określonych obszarach działań internetowych i nieustannego podnoszenia jakości oferowanych usług.

– To początek rozłożonych w czasie zmian, które prowadzić mają do jeszcze efektywniejszej pracy na rzecz naszych Klientów oraz pozwolą na skuteczniejsze zarządzanie całym zespołem Positive Power. W ciągu następnych kilku tygodni przewidujemy kolejne przetasowania w ramach naszych struktur – mówi Rafael Moucka.

Nowy dział już pozyskał pierwszych Klientów: Górski Sklep Internetowy 8a.pl, markę Lotari i ekologiczny portal społecznościowy MiejsceDobrejEnergii.pl. W ramach współpracy prowadzone są profile w serwisie Facebook.com, przygotowywane są też aplikacje promocyjne i akcje specjalne dla fanów.

źródło/autor: Positive Power

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu