GM Records w dżentelmeńskim stylu

Płyta „2011 muzyka z serca” to projekt, który w tym roku ponownie wspiera GM Records. Firma jest jedną z największych tłoczni nośników optycznych w Polsce.

Spółka wsparła projekt Dżentelmeni 2011, którym kieruje redaktor naczelny magazynu Malemen – Olivier Janiak. GM Records wsparła szczytną akcję tłocząc na jej potrzeby już po raz drugi płytę z muzyką gwiazd polskiej sceny muzycznej. Pieniądze ze sprzedaży płyty zostaną przekazane na szczytny cel, jakim będzie zakup butów dla potrzebujących dzieci, podopiecznych PCK Oddział w Bydgoszczy oraz Fundacji TVN nie jesteś sam.

Piąta edycja programu, to oprócz tradycyjnego kalendarza z portretami znanych dżentelmenów i Ladies, również płyta CD z wyjątkowymi chilloutowymi nagraniami w wykonaniu osobowości filmowych i telewizyjnych w duetach z polskimi artystami. W komplecie do płyty każda osoba, która zdecyduje się wesprzeć akcję znajdzie również kalendarzyk do postawienia na biurko.

Wśród tegorocznych artystów, którzy wsparli projekt Dżentelmeni 2011 znaleźli się m.in.: Piotr Adamczyk, Maciej Stuhr, Magdalena Boczarska, Anna Dereszowska, Leszek Żurek, Edyta Olszówka, Beata Tyszkiewicz, Radzimir Dębski, Małgorzata Socha, Tomasz Kot i Arkadiusz Jakubik.

Muzycy, którzy wsparli akcję głosami to natomiast: Justyna Steczkowska, Tomek Makowiecki, Andrzej Krzywy, Urszula Dudziak, Ewelina Flinta, Leszek Możdżer, Andrzej Piaseczny i Kuba Badach.

W poprzednich edycjach, słuchacze, kupując płyty z muzyką i kalendarz, dostrzegli prawdziwość tego projektu, dołączając tym samym swoje wsparcie dla dzieci. W zeszłorocznej edycji akcji płyta sprzedała się w nakładzie platynowym.

Każdy z nas może wspomóc najbardziej potrzebujących milusińskich. Kalendarz z płyta będzie dostępny w sprzedaży m.in. w drogeriach Rossman, sklepach CCC oraz salonach Apart, a płyta w EMPIK, Media Markt, sklepach Saturn już od grudnia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu