Okazje.info – 3 miliony na 3 urodziny

Jedna z największych polskich porównywarek cen – Okazje.info – przekroczyła w listopadzie poziom 3 milionów odwiedzin miesięcznie. Aktualny zasięg porównywarki to 6,4 % (Megapanel, sierpień 2010). Tym samym Okazje.info są w czołówce najszybciej rozwijających się serwisów ecommerce w Polsce.

Okazje.info wystartowały 5 listopada 2007 roku, gdy rynek porównywarek cen wydawał się zapełniony. Dziś Okazje.info współpracują z ponad 1700 sklepów, prezentując 7 mln ofert. W ciągu ostatniego roku oglądalność porównywarki wzrosła o 52 %, a w listopadzie 2010 odnotowano ponad 3 miliony wizyt.

Korzyści z rosnącej popularności serwisu odczuwają przede wszystkim współpracujące z porównywarką sklepy – strumień ruchu generowanego sklepom wzrósł w ciągu roku o 209%. A dzięki wprowadzonemu programowi SPO (Strategia Pozycjonowania Ofert) partnerzy Okazje.info zyskali większą elastyczność i lepszą kontrolę nad wyświetlającą się ofertą.

– Zmieniamy się, dostosowując serwis do potrzeb naszych klientów i użytkowników. To dla nich rozwijamy obecne i tworzymy nowe funkcjonalności, dążąc do maksymalizacji ich wygody i korzyści przy podejmowaniu decyzji zakupowych – mówi Piotr Broniarczyk, CEO Okazje.info.

Do końca 2010 roku Okazje.info planują na stałe wejść do czołówki polskich porównywarek, stając obok rynkowych liderów – Ceneo i Nokautu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu