Firma DCB partnerem II Kongresu Wyposażenia Wnętrz

W dniu 18 listopada 2010 firma DCB – ekspert w zakresie wykrywania fałszywych banknotów – wzięła udział w II Kongresie Wyposażenia Wnętrz. Spotkanie skierowane było do przedstawicieli branży mebli i artykułów dekoracyjnych oraz firm oferujących usługi dedykowane tej gałęzi gospodarki. Spółka DCB zapoznała uczestników z metodami ochrony przed falsyfikatami, które są przydatne każdej firmie działającej w sektorze meblarskim i wyposażenia wnętrz. Impreza odbyła się w Business Centre Club w Warszawie.

Jednym z punktów Kongresu Wyposażenia Wnętrz był panel dyskusyjny, w którym uczestniczył prezes firmy DCB, Sylwester Salach. Przedstawił on zgromadzonym problem fałszowania pieniędzy oraz związane z nim zagrożenia i konsekwencje. Zaprezentował również zagadnienie właściwej ochrony przed tym procederem w kontekście planowanego wprowadzenia waluty euro do Polski.

Każdy z uczestników spotkania mógł skorzystać ze specjalnie przygotowanego stoiska do badania banknotów, przy którym można było sprawdzić autentyczność pieniędzy z wykorzystaniem lamp kasjerskich DeCoBa. Przedstawiciele firmy DCB zaprezentowali również ofertę na profesjonalne szkolenia walutowe dla kasjerów. Klienci, którzy zakupili kursy złotówkowe podczas spotkania otrzymali dodatkowo bezpłatne przeszkolenie z waluty euro.

„Wprowadzenie waluty euro do Polski wiąże się z odpowiednią ochroną przeciwko przypadkom fałszowania banknotów. Niezbędna wiedza w tym zakresie powinna być znana wszystkim podmiotom gospodarczym, również firmom z sektora meblarskiego. Branża ta – podobnie jak każda inna – narażona jest na negatywne konsekwencje związane z procederem fałszowania pieniędzy, jeśli przedsiębiorstwa nie dbają o bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji gotówkowych. Aby uniknąć start finansowych czy prawnych warto zainwestować w profesjonalne lampy kasjerskie oraz szkolenia walutowe” – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Kongres Wyposażenia Wnętrz organizowany jest już po raz drugi przez firmą Promedia. Podczas spotkania poruszane zostały m.in. zagadnienia związane z zachowaniami zakupowymi konsumentów, komunikacją marketingową w branży wyposażenia wnętrz czy trendami na 2011 rok. Podczas imprezy ogłoszone zostały także wyniki polskiej edycji konkursu na najlepszy koncept sklepu wnętrzarskiego Global Innovator Award.