3 atrakcyjne produkty i 3 kampanie BNP Paribas Fortis zrealizowane przez Grupę Saatchi & Saatchi

W listopadzie br. ruszyły 3 kampanie promocyjne produktów BNP Paribas Fortis: konta oszczędnościowego, kredytu samochodowego na auta używane oraz kredytu gotówkowego. W prace nad kampaniami zaangażowane były wszystkie unity Grupy Saatchi & Saatchi: Saatchi & Saatchi Communications, Saatchi & Saatchi Think Tank, Saatchi & Saatchi Direct oraz Saatchi & Saatchi Digital.

Pod hasłem „Dla tych, którzy lubią mieć więcej” prowadzone są działania mające na celu zachęcenie konsumentów do założenia atrakcyjnego konta oszczędnościowego 5,8%. W ramach promocji tak wysokie oprocentowanie gwarantowane jest przez rok od momentu założenia konta w BNP Paribas Fortis. Działania komunikacyjne obejmują siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, prasę, kampanie w Internecie oraz witryny oddziałów, plakaty, i ulotki.

„Pomyśl cieplej o zimie” to hasło promujące kredyt samochodowy na auta używane. Kampania jest skierowana do osób, dla których posiadanie samochodu staje się niezbędnym elementem ułatwiającym codzienne funkcjonowanie. Tym bardziej w związku ze zbliżającą się zimą i związanymi z nią niedogodnościami komunikacyjnymi, warto skorzystać z oferty kredytowej BNP Paribas Fortis i stać się właścicielem czterech kółek. Kampania obejmuje prasę, Internet oraz wsparcie dla oddziałów banku, tj. ulotki, plakaty i naklejki na samochody.

Hasło kredytu gotówkowego „Zrealizuj swój świąteczny plan” ma zachęcić konsumentów, aby wykorzystali okazję nadchodzących Świąt do zrobienia rodzinie większego prezentu w postaci nowego kominka czy zestawu hi-fi. Jest to kontynuacja kampanii z września b.r., w której bank przekonywał, że nie warto odkładać niektórych planów na później (pretekstem do tego była promocyjna oferta kredytu gotówkowego 9,9%). Kampania obejmuje prasę, radio, Internet oraz ulotki i plakaty w oddziałach.

Czas trwania projektu: listopad – grudzień 2010

Lider projektu Saatchi & Saatchi Communications: Małgorzata Tereszczenko (Group Account Director)

Planowanie i zakup mediów: MEC / Hypermedia / Sales & More

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu