WeAreMedia kończy współpracę z InPost

WeAreMedia wypowiedziała umowę o współpracy spółce InPost. Agencja była odpowiedzialna za komunikację marek InPost i Paczkomaty 24/7 w mediach społecznościowych. Przygotowała również dwie aplikacje konkursowe w serwisie Facebook.

InPost i Paczkomaty 24/7 są obecne w wielu kanałach social media. Polem działań obu marek jest zarówno blogosfera, jak i serwisy społecznościowe. Paczkomaty 24/7 są jedną z najpopularniejszych stron firmowych w polskojęzycznej części Facebooka. Wysoką pozycję w serwisie zapewniło marce Paczkobranie. Konkurs – nagrodzony w ubiegłym tygodniu na Mixx Awards – został przygotowany i zrealizowany przez agencję WeAreMedia, która jeszcze do niedawna odpowiadała za komunikację.

Od 5. listopada b.r. nasza agencja nie reprezentuje marek InPost i Paczkomaty w mediach społecznościowych – mówi Tomasz Olejnik z WeAreMedia – Wypowiedzieliśmy umowę o współpracy w tym zakresie. Powodem decyzji są istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej.