Słoneczne rarytasy od Fresco

FRESCO – alternatywna marka lidera bakalii w Polsce, spółki BAKALLAND, to znane klientom smaczne i pełnowartościowe produkty w korzystnej cenie. Zmieniające się oczekiwania klientów i chęć zaprezentowania nowych produktów z linii FRESCO, skłoniły producenta do odnowienia wizerunku marki i poszerzenia oferty.

Głównym elementem odświeżenia marki jest nowe, dynamiczne logo całej linii produktów FRESCO oraz zmodyfikowana grafika opakowań. Istotną zmianą jest również zoptymalizowanie gramatury opakowań produktów FRESCO.

Nowe, utrzymane w żywej zieleni logo, pasuje do kategorii produktów spożywczych, zaś atrakcyjna czcionka zwraca uwagę konsumentów. Hasło „Słoneczne rarytasy” wzmaga pozytywne emocje wiążące się z marką i produktami FRESCO.

Nowe, barwne opakowania, mają zmniejszoną, zoptymalizowaną gramaturę, która pozwala na dopasowanie oferty do oczekiwań klientów i korzystnie wpływa na chęć zakupów.

Linia produktów FRESCO została poszerzona o trzy nowe produkty: migdał płatki, popcorn ziarno oraz siemię lniane. Nowa rodzina produktów FRESCO to szeroki wybór, doskonały smak i dobra jakość w korzystnej cenie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu