Dynamicznie rozwijający się portal Winezja.pl doceniony przez tygodnik WPROST i internautów

Wszystkich pasjonatów wina z pewnością ucieszy wiadomość, że portal winiarski Winezja.pl zdobył zaszczytny tytuł Złotej Strony Miesiąca tygodnika „Wprost”. Ta prestiżowa nagroda dowodzi popularności i uznania, jakie wśród internautów i dziennikarzy zyskała strona już w pierwszych miesiącach swojego istnienia.

Miażdżącą przewagą 65% głosów, po trwającej cały październik walce, portal Winezja.pl pokonał rywali i zdobył tytuł Złotej Strony Miesiąca. Dziennikarze i internauci docenili funkcjonalność, estetykę i oryginalność portalu, a także jego wartości poznawcze. Winezja.pl to serwis internetowy skierowany zarówno do koneserów, jak i winnych laików. To wyjątkowe miejsce w Internecie łączy w sobie najbogatszą ofertę win w Polsce z dostępem do obszernych zasobów wiedzy winiarskiej.

„To dla nas wielkie wyróżnienie i nagroda za wysiłek włożony w stworzenie portalu – podkreśla Robert Warmbier, Dyrektor ds. Marketingu Winezja.pl – Mimo optymistycznych rokowań, nie spodziewaliśmy się tak szybkiego odzewu ze strony użytkowników serwisu. Jesteśmy mile zaskoczeni i jednocześnie ogromnie zmotywowani do dalszej pracy”.

Nagrodami w konkursie są: prawo do używania znaku graficznego Złota Strona Miesiąca „Wprost”, usługa monitorowania serwisu internetowego statBiznes, kwartalna prenumerata tygodnika „Wprost”, a także, last but not least, olbrzymia satysfakcja.

W pierwszym etapie konkursu – rywalizacji o tytuł Złotej Strony Tygodnia – o wyniku zadecydowało jury konkursowe, w skład którego weszli dziennikarze „Wprost” online. Przy wyborze zwycięskiej strony oceniali przede wszystkim jej zawartość treściową, tj. walory poznawcze, edukacyjne i użytkowe. Winezja.pl wyróżnia się bogactwem narzędzi interaktywnych, które pomagają użytkownikowi w poruszaniu się po skomplikowanym świecie win. Może on również korzystać z dokładnych opisów poszczególnych trunków stworzonych przez ekspertów, zaś dzięki narzędziom flashowym – szybko dobrać wino do dania, okazji i gustu. Jury brało też pod uwagę wygląd strony, premiując oryginalność i estetykę. O sukcesie Winezja.pl zadecydowały przejrzysta forma, wysokiej jakości zdjęcia i ciekawy design.

Tytuł Złotej Strony Miesiąca przyznali portalowi Winezja.pl internauci – w głosowaniu sms-owym. „Dla nas najważniejszym jury są użytkownicy naszej strony – mówi Robert Warmbier Dyrektor ds. Marketingu Winezja.pl – Dlatego tak bardzo cieszymy się z tej nagrody i zapewniamy, że będziemy dalej się rozwijać, aby stanąć w szranki o tytuł Złotej Strony Roku”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu