Ruszyła kampania reklamowa Cisowianki Perlage na ekranach Cinema City – największej sieci kinowej w Polsce. Spot prezentowany będzie przez miesiąc przed wybranymi seansami filmowymi. Kampania jest kontynuacją kampanii reklamowej prowadzonej w lipcu i sierpniu w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych.
Pomimo coraz bardziej zaawansowanych systemów kin domowych tradycyjne kino nadal ma szerokie grono swoich zagorzałych fanów. Nic w tym dziwnego – magia wielkiego ekranu i atmosfera samego miejsca sprawia, że odbiór filmów jest zupełnie inny. Dotyczy to nie tylko pełnometrażowych produkcji, ale i spotów reklamowych, których celem coraz częściej jest nie tylko zaprezentowanie produktu, ale i budowanie wyjątkowej atmosfery. Taki jest letni spot Cisowianki, którego emisja na wielkim ekranie daje widzom możliwość nowego spojrzenia i pełniejszego odbioru. Uzupełnieniem pięknych zdjęć jest tutaj muzyka, która dzięki technologii Dolby Surround nabrała głębi i barwy. Jesienna emisja spotu na wielkim ekranie z pewnością przywoła pozytywnych emocje towarzyszące nam podczas wakacji. Kampania ma być także przypomnieniem, że Cisowianka, a w szczególności elegancka Cisowianka Perlage, to woda na każdą porę roku.
Od początku wprowadzenia na rynek – w grudniu 2009 Cisowiance Perlage towarzyszą działania marketingowe podkreślające wyjątkowość tego produktu. Warto wspomnieć chociażby partnerstwo w Roku Chopinowskim i stworzenie na tę okazję specjalnej, zaprojektowanej przez Andrzeja Pągowskiego etykiety z wizerunkiem Chopina, a także kampanię reklamową z udziałem Roberta Makłowicza rozpoczętą już w marcu br. Prezentowany obecnie na ekranach sieci Cinema City spot również odbiega od standardowych filmów reklamujących produkty z tej kategorii. Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, w materiale prezentującym Cisowiankę Perlage odeszły bowiem od racjonalnych argumentów przemawiających za piciem wody na rzecz kampanii o charakterze wizerunkowym. Zamiast odwołań do natury film prezentuje więc uroki wielkomiejskiego życia, nowoczesnych, pewnych siebie ludzi spędzających miło czas w warszawskich kawiarniach. Tak zdecydowane przesunięcie akcentów z argumentacji racjonalnej w stronę czystego wizerunku było możliwe, dzięki wysokiej pozycji marki na rynku, zaufania konsumentów oraz najwyższej jakości produktu – nagrodzonego m.in. prestiżową nagrodą Superior Taste. Okazało się, że takie niestandardowe działania zyskują uznanie konsumentów, a sam spot spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem widzów. Odbiór spotu w jesiennej aurze będzie miał nieco inny wymiar i z pewnością stanie się dobrym pretekstem do przypomnienia sobie atmosfery minionego lata. Polskie Zdroje kampanię reklamową w sieci kin prowadzą po raz pierwszy.
Bardzo ważnym elementem spotu jest muzyka, dlatego też wersja kinowa spotu powstała w technologii Dolby Surround. Efekty kampanii prowadzonej na ekranach sieci poznamy na początku przyszłego roku.