Nowa odsłona Dynamica

przez | 03/11/2010

Szybkość i pełne energii ujęcia, to nowa reklama spółki LOTOS Paliwa promująca serię paliw Dynamic. Będzie ona emitowana w dniach 2–30 listopada, m.in. w ponad 30 stacjach telewizyjnych.

Wśród nich znalazły się kanały TVP, Polsatu, TVN czy Canal+ oraz m.in. Discovery World, TLC, Animal Planet i National Geographic Channel.

Kreację spotu oraz reklamy prasowej przygotowała agencja Testardo Gram, a media zostały zaplanowane przez Dom Mediowy Optimum Media OMD.

– Głównym celem nowej kampanii jest budowa wizerunku marki paliw Dynamic jako marki energicznej  i nowoczesnej – mówi Paweł Lisowski, prezes spółki LOTOS Paliwa.

Spot, który pojawi się w telewizji to kontynuacja poprzedniej reklamy „Cienie Mocy” w nowej, nowoczesnej odsłonie. – Film „Zmierz się z nowym wcieleniem mocy” to kolaż scen miejskiego i dzikiego świata – mówi o produkcji Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliwa. – Przez całą historię przewija się motyw dynamicznego samochodu i pięknej, dzikiej pantery. Widzimy podobieństwa, które sprawiają, że te dwa pozornie odległe światy zdają się być bliźniacze.

– Liczymy na sukces – mówi Bożena Pomianek, koordynator ds. marki i marketingu LOTOS Paliwa – Mamy nadzieję, że spot wyróżni się w bloku reklamowym poprzez oryginalną formę  przekazu.

Równolegle z emisją spotu w telewizji prowadzona będzie kampania prasowa, którą przygotowano w oparciu o najbardziej czytane i dobrane do grupy docelowej media, kontekstowo powiązane z kampanią. Ukaże się m.in. w gazetach motoryzacyjnych: Auto Świat, Auto Moto, Motor, Auto Motor i Sport, F1 Racing oraz Top Gear, a także w tygodnikach: Newsweek, Wprost, Polityka, Forum i Focus. Nie zabraknie również reklam w tzw. pismach life-stylowych: Logo, Smart, Men’s Health, National Geographic.

Doceniane i wyróżniane przez kierowców

Paliwa Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawiają dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w tych paliwach komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem. W maju 2009 spółkę LOTOS Paliwa uhonorowano nagrodą „Europrodukt” za wprowadzenie do sprzedaży paliw Dynamic. Wcześniej Dynamic zdobył m.in. tytuł „Produkt Roku” podczas XV edycji Targów Stacja Paliw 2008 oraz „Top Produkt Pomorza” w plebiscycie zorganizowanym przez redakcję „Dziennika Bałtyckiego”. Aktualna sprzedaż Dynamica stanowi już kilkanaście procent w łącznej puli sprzedawanych na stacjach LOTOS paliw i to zaledwie po 3 latach od premiery Dynamic98 i Dynamic Diesel na rynku.

Więcej informacji na temat supernowoczesnych paliw Dynamic oraz specjalnych promocji związanych z ich zakupem znajdą Państwo pod adresem www.lotosdynamic.pl.

W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje łącznie 316 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.