OS3 buduje społeczność dla Canpol Babies

przez | 02/11/2010

W ramach działań budujących silną pozycję i nowy wizerunek marki Canpol babies w Internecie, agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła serwis www.canpolbabies.pl. Jest on oparty na koncepcji komunikacyjnej mającej zrealizować długofalowe cele, m.in. zbudowanie wokół marki eksperckiej społeczności mam oraz prezentowanie pełnego portfoilo.

Odbiorcami są młode mamy i kobiety w ciąży. Mogą one zasięgać porad i dzielić się nimi zarówno z użytkownikami serwisu, jak i pracownikami firmy Canpol. W zamian za aktywność użytkownicy otrzymują bonusy. Mechanizm nagradzania pełni ważną rolę marketingową, ponieważ konsumentki, testując produkty i wyrażając na ich temat opinie, pozwalają ocenić stopień ich akceptacji i zmodernizować ofertę, tak aby spełniały potrzeby nabywców.

Ze względu na bardzo wymagającą grupę docelową, jaką stanowią matki, w pierwszej kolejności wnikliwie zostały przeanalizowane ich potrzeby i oczekiwania. Witrynę wyróżnia wśród konkurencji kreacja, rozmieszczenie treści i łatwość poruszania po stronie.

– Przystępując do projektu, wiedzieliśmy, że przede wszystkim musimy stworzyć serwis będący dla matek miejscem porad, przy okazji nie zapominając o wartości dodanej dla klienta. W rezultacie powstało narzędzie, będące ważnym źródłem informacji przy określaniu przyszłych celów.

Należy dodać, iż wypracowane elementy kreacji zawarte w serwisie www.canpolbabies.pl zostaną wykorzystane w przyszłości w materiałach off-line’owych. Jest to doskonały przykład tego, że coraz częściej konsekwencją działań on-line’owych jest późniejsze zastosowanie go w innych kanałach komunikacji – mówi Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

źródło/autor: OS3 multimedia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.