„Promocja Miast. Nowa perspektywa” – książka o miastach i dla miast już w sprzedaży

Na polskim rynku ukazała się nowa pozycja książkowa „Promocja miast. Nowa Perspektywa” autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i Dr Magdaleny Florek. Główną intencją książki jest prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Książka jest kolejnym, po Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz seminarium Outdoor dla miast i regionów, projektem realizowanym na rzecz miast przez Grupę Ströer.

„Promocja Miast. Nowa perspektywa” jest pogłębioną publikacją z zakresu promocji miejsc i pierwszą publikacją w Polsce poświęconą tej dziedzinie. Książka jest skierowana do osób, na co dzień zajmujących się promocją miast, przedstawicieli samorządów, instytucji kultury, agencji reklamowych, strategicznych i public relations, a także studentów i kadry akademickiej. W publikacji zostały wykorzystane materiały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in. wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty, wypowiedzi przedstawicieli miast, ich przemyślenia i sugestie. „Promocja miast. Nowa Perspektywa” to zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta do wdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze.

– To bardziej prezentacja niż podręcznik: jasny układ, skondensowana treść, wypunktowania, dużo zdjęć, lekki, bezpośredni język. Każda teza jest ilustrowana przykładami, co jest szczególnie cenne. Jest to jednocześnie duża dawka wiedzy z zakresu marketingu miejsc czy marketingu w ogóle. Bez tłumaczenia, że miasto to marka lub mogłoby nią być – raczej JAK kreować marki miast i jak robić to ŚWIADOMIE. Z wrażliwością i pasją dla „produktu” jakim jest miasto czy region.” – Aleksandra Szymańska, Dyrektor Biura Gdańsk Europejska Stolica Kultury 2016.

Autorkami tej wyjątkowej pozycji są Anna Proszowska-Sala oraz dr Magdalena Florek. Książka jest pierwszą próbą ogarnięcia tak szerokiego materiału, jakim są działania promocyjne dotyczące miast i regionów, a w nich instytucji kultury, sztuki, nauki, kwestii społecznych, przestrzeni publicznej, tradycji i wydarzeń. Jednym z najciekawszych elementów publikacji jest obecność blisko 140 przykładów rozwiązań promocyjnych zrealizowanych przez miasta polskie i zagraniczne. Ekspertki posiadające unikalną wiedzę praktyczną i doświadczenie akademickie potrafiły oprzeć się pokusie dydaktyzmu i stworzyły dzieło pełne humoru i łatwe w odbiorze.

Książka dostępna jest na stronie www.ksiazkapromocjamiast.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu