Nowe salony w Blue City

Włoska moda w Primo Piano, najlepsze wyroby pończosznicze w salonie Gatta oraz wycieczki do najdalszych zakątków świata w biurze podróży Itaka to najnowsze propozycje centrum handlowego Blue City.

Primo Piano oferuje limitowane kolekcje dobierane przez włoskiego stylistę. Eleganckie sukienki, płaszcze oraz odpowiednie dodatki – torebki, rękawiczki, czapki, szale i biżuterię – wszystko to jak najlepszej jakości. Takiej samej jak rajstopy, pończochy, a także kolekcje damskiej i męskiej bielizny oraz odzieży sportowej w salonie marki Gatta. Marka obecnie oferuje aż 5 linii: Gatta Collant (rajstopy i pończochy dla kobiet w dwu kolekcjach: wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej), Gatta Bodywear (bielizna i odzież dla kobiet, powstała przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii), Gatta Cottoline (dziecięce, bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki), Gatta Active (odzież sportowa) oraz  Gatta Underwear for man (bielizna dla mężczyzn). 

Z kolei istniejące od ponad 20 lat biuro podróży Itaka proponuje swoim klientom szeroki wybór z oferty wypoczynkowej a także bardzo bogaty program wycieczek objazdowych. W sezonie zimowym oferuje pobyty w ponad 21 miejscach oraz 64 programy wycieczkowe.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

źródło/autor: Blue City

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu