Pola Ziejewska dołączy do Tailor&Baker

Pola Ziejewska z dniem 2 listopada obejmie stanowisko Head of client Service Team w agencji Tailor&Baker. Będzie odpowiedzialna za jakość współpracy z kluczowymi klientami, oraz pozyskiwanie nowego biznesu we współpracy szefem strategii i rozwoju.

Absolwentka UW, kierunek Stosowane Nauki Społeczne – Negocjacje i Mediacje. Z reklamą związana od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w miesięczniku Aktivist i w agencjach marketingu zintegrowanego takich jak IQ Marketing, S4, BTL Point Group. Ostatnio pełniła obowiązki szefa działu Field&Event w agencji Polymus.

Współpracowała z takimi Klientami jak Boehringer Ingelheim, Era, Heyah, CEDC, Sony Ericsson, Tchibo, Peroni, Mars czy Danone.

„Dla Poli bardzo ważna jest jakość i zaangażowanie w biznes Klienta. Te cechy powodują, że Pola buduje z Klientami długotrwałe relacje, wzmacniane dodatkowo świetnymi wynikami realizowanych projektów.” – komentuje Aleksandra Trochimiuk. „Jej doświadczenie i umiejętności są cenne zarówno dla agencji jaki i dla klientów z którymi już pracujemy i nowych, z którymi będziemy współpracować w przyszłości.”

Brała także udział w szkoleniach organizowanych przez IAA, Media & Marketing Polska, Instytut Metod Edukacji IMPULS, Marketing Online z umiejętności technik sprzedaży czy kampanii SEM i technik SEO.

źródło/autor: Tailor&Baker

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu