Ruszył pierwszy sklep z InFlavo! Vobis uruchomił sklep na Facebooku

InFlavo – platforma umożliwiająca prowadzenie kompleksowej sprzedaży na Facebook.com, oferowana przez Grupę Integer.pl – zadebiutowała na rynku social-commerce. Pierwszym e-sklepem uruchomionym we współpracy z InFlavo jest witryna sprzedażowa Vobis Digital, dostępna na firmowym profilu spółki.

InFlavo to pionierska usługa typu social commerce, oferowana przez Grupę Integer.pl. Aplikacja umożliwia prowadzenie sklepów internetowych na jednym z najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych – Facebook.com. InFlavo to doskonała aplikacja dla firm i osób indywidualnych, chcących rozszerzyć i wzmocnić wykorzystywane dotychczas kanały sprzedaży. Rozwiązanie dostępne dzięki InFlavo skierowane jest także do wszystkich lubiących aktywnie i pożytecznie spędzać czas w mediach społecznościowych. To znakomity i najbardziej praktyczny sposób na zakupy internetowe w towarzystwie e-przyjaciół.

Vobis Digital to największa detaliczna specjalistyczna sieć sprzedaży sprzętu cyfrowego w Polsce. Jest to również jedna z nielicznych sieci, które nie dają się wyprzedzić konkurencji w kwestii opanowywania nowych obszarów Internetu. Vobis – jako pierwsza na polskim rynku firma – uruchomił przy współpracy z InFlavo swój sklep firmowy w mediach społecznościowych. Dzięki temu użytkownicy Facebooka mogą – nie przerywając ulubionej gry, „rozmowy” ze znajomymi czy rozwiązując quizy – zrobić zakupy, wybierając spośród 4 tys. produktów oferowanych przez Vobis, podzielonych na 20 grup towarowych.

Eksperci z InFlavo zapytani o to, dlaczego e-sprzedawcy powinni stawiać na „social-commerce”, odpowiadają: „Nie ma firmy, która nie szuka sposobu na jak najlepsze i najefektywniejsze dotarcie do klienta. Dzisiejszy konsument – spędzający wiele godzin dziennie w sieci – jest już na wyciągnięcie ręki i trzeba zapomnieć o starych, jednostronnych metodach komunikacji. Trzeba do niego wyjść, porozmawiać, pokazać że to, co mamy jest warte zainteresowania. Minęły czasy, kiedy wystarczało mieć produkt i zapełniony magazyn. Kluczowym elementem sprzedaży w internecie jest to, w jaki sposób poinformujemy o tym e-konsumentów. InFlavo gwarantuje nie tylko skuteczność dotarcia, ale jednocześnie naturalny dla Facebooka sposób komunikacji. Chcemy sprawić, by kontakt między sklepem a kupującym poszerzył się o komunikację między nim i jego znajomymi. Ważne jest, żeby proces ten przebiegał bez zbędnej ingerencji ze strony sprzedającego, a Facebook umożliwia nam tego typu działanie. Najważniejsza jest naturalność i neutralność przekazu. Takie też będzie InFlavo”.

InFlavo to platforma umożliwiająca prowadzenie kompleksowej sprzedaży na Facebook.com. Zintegrowane płatności (dotpay) czy też integracja z Paczkomatami 24/7 to tylko niektóre z zalet nowego rozwiązania sprzedażowego. InFlavo oferuje 3 pakiety cenowe (35, 150, 350 złotych) oraz możliwość wykupienia licencji z indywidualną wyceną.

Przyjazna aplikacja umożliwia rozpoczęcie sprzedaży po kilku minutach od instalacji. Specjaliści z InFlavo podkreślają, że: „aplikacja nie jest tzw. nakładką na już istniejące sklepy, chcemy umożliwić użytkownikom Internetu rozpoczęcie swojej przygody z handlem właśnie od Facebooka”.

Poza oprogramowaniem, InFlavo oferuje swoim klientom wsparcie w dziedzinie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikami. Zdaniem ekspertów z InFlavo „założenie sklepu czy to na Facebooku, czy na jakimkolwiek innym portalu jest dopiero początkiem prac, które trzeba będzie zrobić, by zaczął on przynosić zyski. Zespół InFlavo tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zarówno w handlu, jak i mediach społecznościowych, dlatego wiemy jak promować i zwiększać sprzedaż w ramach social-commerce”.

Według statystyk z Facebooka korzysta co 6 Polak.

Vobis na Facebooku: www.facebook.com/vobispl

Sklep Vobis na Facebooku: http://www.facebook.com/Vobispl?v=app_156933797657466

InFlavo: www.inflavo.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu