AB S.A. nowym dystrybutorem produktów marki NORTON w Polsce

Firma Symantec Polska podpisała umowę dystrybucyjną z AB S.A. – jednym z największych dystrybutorów IT i elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Na jej mocy pochodząca z Wrocławia spółka powiększyła swój portfel produktowy o oprogramowanie ochronne marki Norton dla użytkowników domowych i małych firm – w tym Norton AntiVirus oraz Norton Internet Security w wersjach 2011.

Dotychczas firma Symantec Polska współpracowała z AB S.A. na zasadzie subdystrybucji. Szeroka baza dealerów, dobre relacje z partnerami oraz duża skuteczność sprzedaży sprawiły jednak, że producent oprogramowania Norton był zainteresowany podpisaniem nowej, szerszej umowy.

„Głównym powodem rozszerzenia dotychczasowej współpracy jest przede wszystkim chęć skuteczniejszego dotarcia do lokalnych sklepów komputerowych, czyli bardzo szerokiej, kilkutysięcznej bazy firm, i zacieśnienia z nimi relacji” – mówi Ewa Kellner, Channel Sales Account Manager z Symantec Polska. „Biorąc pod uwagę efektywność kanału dystrybucyjnego AB, wierzymy, że podpisana umowa pomoże nam osiągnąć planowany o wzrost sprzedaży w grupie mniejszych resellerów”.

„Cieszymy się, że udało się nam podjąć współpracę z tak znaczącym producentem oprogramowania dla komputerów osobistych, jakim jest Symantec. W dobie komputeryzacji i powszechności cyfrowych zagrożeń, posiadanie oprogramowania ochronnego jest wręcz niezbędne. Jesteśmy przekonani, że sprostamy wymaganiom biznesowm naszego partnera” – powiedział Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A.

Produkty marki Norton są już dostępne w ofercie AB S.A. We wrześniu tego roku firma Symantec Polska wprowadziła na polski rynek nowe produkty z serii 2011 – Norton AntiVirus i Norton Internet Security. Wersje 2011 zostały starannie opracowane z myślą o poprawie wcześniejszych osiągów w zakresie wydajności i ochrony przed złośliwym oprogramowaniem.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu