Jula AB wielkimi krokami zbliża się do Wrocławia

Już niedługo nowa marka w Parku Handlowym Bielany we Wrocławiu. Jula AB to wiodący szwedzki detalista. Zaoferuje szeroki wybór artykułów spod znaku „wszystko dla domu i ogrodu, majsterkowiczów i profesjonalistów”.

Obecnie Jula posiada sklepy na terenie Szwecji i Norwegii. Polska to kolejny etap ekspansji. Oprócz Wrocławia, powstaną dwa sklepy Jula w Warszawie.

– Wybór następnego kraju do ekspansji sieci Jula poprzedziły analizy kilku europejskich rynków – mówi Per-Eric Frost, Prezes Jula Polska Sp.z o.o. – Dostrzegamy w Polsce ogromny potencjał dla naszej firmy. Polska gospodarka szybko się rozwija i wierzymy, że nasze koncepcje staną się atrakcyjne dla polskiego konsumenta.

Dla Wrocławian zainteresowanych tematyką budowlaną, wykończeniem wnętrz, nowinkami technicznymi czy elektroniką to duże udogodnienie. Mogą liczyć na bogaty asortyment, na który składają się przybory, narzędzia i materiały niezbędne podczas remontu domu i prac w ogrodzie, przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i specjalistów. W sklepach Jula znajdą się także produkty do wyposażenia domu i ogrodu, odzież robocza, a także sprzęt do wykorzystywania w czasie wolnym.

– Markety Jula aktualnie na polskim rynku nie mają swojego odpowiednika i bezpośredniego konkurenta – tłumaczy Tomas Rask, Dyrektor Zarządzający Inter IKEA Centre Group Polska. – Wierzymy, że wzbogacenie naszego portfolio o tę markę trafi w oczekiwania klientów zarządzanych przez nas parków handlowych.

Jula oferuje produkty zarówno znanych firm, jak i stanowiące marki własne sieci. Asortyment polskich sklepów będzie zbliżony do tego ze Szwecji i Norwegii. Sklepy JULA różnią się od funkcjonujących w Polsce marketów budowlanych pod kilkoma względami: mają półki w zasięgu ręki klienta oraz dobrze oświetloną powierzchnię sklepową.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu