Smart AdServer udostępnia funkcję mierzenia czasu widoczności reklamy on-line

Smart AdServer, międzynarodowy dostawca technologii adserwerowej, ogłosił integrację do swojego autorskiego rozwiązania narzędzia pomiaru wydajności reklamy w Internecie firmy Alenty. 

Firma Alenty jest autorem innowacyjnego narzędzia umożliwiającego pomiar czasu rzeczywistej widoczności reklamy on-line, który – jak wykazały badania – jest różny w zależności od formatu bannera oraz jego umiejscowienia na stronie WWW.

Dzięki nowo zintegrowanemu w platformie Smart AdServer narzędziu, z jednej strony administratorzy systemu mogą zaproponować reklamodawcom gwarantowaną widoczność oraz uatrakcyjnić bazy danych Premium, dostarczając jednocześnie agencjom i reklamodawcom dodatkowych informacji o jakości i skuteczności kampanii reklamowych on-line. Z drugiej natomiast – reklamodawcy mają możliwość zaplanowania swojego budżetu w oparciu o wskaźniki porównywalne z używanymi do pomiaru emisji reklamy telewizyjnej, wykupując czas trwania widoczności reklamy on-line.

Integracja produktów dwóch firm to bezpośrednia dostępność głównych statystyk opracowanych przez Alenty na interfejsie platformy Smart AdServer oraz łatwy dostęp do informacji dotyczących między innymi parametrów „średniego czasu rzeczywistej widoczności bannera” lub „średniego czasu widoczności strony”.

„Włączenie do naszego interfejsu głównych raportów firmy Alenty stanowi wartość dodaną dla klientów firmy Smart AdServer, dzięki czemu mogą oni zaproponować dodatkowe wskaźniki swoim klientom, zachowując jednocześnie intuicyjny charakter i szybkość narzędzia. Jesteśmy zadowoleni z umocnienia naszej partnerskiej umowy z firmą Alenty, która jest niekwestionowanym liderem nowej tendencji pomiaru widoczności reklamy on-line” – powiedział Cyrille Geffray, dyrektor zarządzający w Smart AdServer.

„Takie ścisłe połączenie z firmą Smart AdServer pozwoli nam na szersze rozpowszechnienie naszych ofert, zwłaszcza na rynku zagranicznym, dzięki szerokiej obecności tej firmy w Europie” – dodał Laurent Nicolas, współzałożyciel i prezes firmy Alenty.

źródło/autor: Smart AdServer

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu