Nowa długoterminowa umowa pomiędzy Amadeus a liniami lotniczymi Cathay Pacific

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, podpisał z Cathay Pacific Group kompleksową, długoterminową umowę o wymianie informacji. Umowa gwarantuje biurom podróży Amadeus dostęp do pełnych danych o taryfach, rozkładach lotów i dostępności miejsc linii Cathay Pacific i Dragonair.

– Biura podróży pozostają dla linii Cathay Pacific głównym kanałem sprzedaży – mówi Clarence Tai, dyrektor generalny linii ds. sprzedaży i dystrybucji. – Dostęp biur podróży do informacji o ofercie Cathay Pacific i Dragonair jest sprawą strategiczną. Amadeus jest dla nas ważnym kanałem dystrybucji, zapewniającym prawdziwie globalny zasięg. Cieszy nas zawarcie tej umowy, zacieśniającej współpracę z firmą Amadeus.

Nowa umowa umożliwia użytkownikom systemu Amadeus w Azji dostęp do tych samych informacji o taryfach, rozkładach lotów i dostępności miejsc oraz na takich samych warunkach, jak w przypadku wszystkich innych kanałów dystrybucji. Poza Azją, Cathay Pacific i Dragonair zwiększyły zakres danych udostępnianych firmie Amadeus tak, by zawierały one wszystkie szczegóły również na tych samych zasadach, jak dystrybuowane przez linie na witrynie internetowej, poprzez telefoniczne centrum obsługi klientów i inne kanały wykorzystywane przez biura podróży.

– Amadeus już od dawna znakomicie współpracuje z Cathay Pacific. Efektywnie realizujemy się jako dostawca rozwiązań informatycznych, jak i usług dystrybucyjnych, zapewniając dostępność informacji o taryfach Cathay Pacific w globalnej sieci biur podróży. Długofalowa współpraca z wiodącymi liniami lotniczymi, dzięki której nasi abonenci mają dostęp do najbardziej kompleksowej oferty lotów jest dla nas priorytetem, dlatego z wielką radością przyjmujemy podpisanie wieloletniej umowy z Cathay Pacific – mówi  David Doctor, dyrektor ds. linii lotniczych i biur podróży Amadeus.

Oprócz informacji od Cathay Pacific do ponad 90 tys. punktów sprzedaży biur podróży na całym świecie, Amadeus dostarcza również technologie obsługujące witrynę internetową cathaypacific.com, umożliwiając klientom linii kupowanie i rezerwowanie biletów oraz zarządzanie podróżami przez Internet. Obecnie Cathay Pacific i Dragonair wdrażają także system zarządzania relacjami z klientami Amadeus Altéa CMS, który rozpocznie zarządzanie rezerwacjami, zasobami i odlotami w drugiej połowie 2011 roku.

– Rozwiązania technologiczne firmy Amadeus odgrywają strategiczną rolę w dystrybucji produktów Cathay Pacific zarówno bezpośrednio do klientów z wykorzystaniem Internetu, jak i za pośrednictwem biur podróży na całym świecie – dodaje David Doctor. – Nowa umowa zapewni najszerszy dostęp pełnej oferty taryf i lotów za pośrednictwem kanału Amadeus GDS – podsumowuje.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu