„FOOD from POLAND” promuje polskie produkty w Paryżu

W dniach 17-21 października 2010 „FOOD from POLAND” – anglojęzyczny magazyn specjalistów branży FMCG – obecny jest na jednej z bardziej prestiżowych imprez branży spożywczej, międzynarodowych targach SIAL w Paryżu. Jako jedyne pismo z Polski reprezentuje rodzimy rynek FMCG wśród tysięcy wystawców z całego świata. Stoisko redakcji znajduje się w Hali 5A, magazyn jest także dostępny w punkcie Ministerstwa Rolnictwa oraz na stoiskach wielu polskich producentów, gdzie przedstawiciele Redakcji w aktywny sposób wspierają i promują polskie specjały.

Dzięki obecności magazynu „FOOD from POLAND” na targach SIAL w Paryżu, wiedza na temat polskich produktów szybkozbywalnych jest w jeszcze większym stopniu wspierana i upowszechniana na arenie międzynarodowej. Treści specjalnie przygotowanego na tę okazję magazynu przekonują uczestników targów, jak ogromne znaczenie dla sektora spożywczego na świecie mają produkty z Polski.

W październikowym wydaniu „FOOD from POLAND” zarówno wystawcy, jak i osoby zwiedzające targi dowiedzą się więcej na temat tradycji polskiego jedzenia, znajdą również wiele atrakcyjnych informacji oraz interesujących artykułów związanych między innymi z wysokim zaawansowaniem technologicznym, jaki reprezentują producenci z Polski. Na łamach pisma Redakcja przekonuje czytelników o stale rosnącej popularności polskich potraw. Polska wódka od lat jest ceniona i darzona uznaniem poza granicami naszego kraju. Takie produkty, jak wyroby mleczne, kiełbasy i wędliny czy nawet pieczywo i słodycze stają się coraz bardziej popularne wśród rodowitych Brytyjczyków, Irlandczyków, Niemców oraz Amerykanów. Polskie produkty żywnościowe są znane z ich wyjątkowego smaku, a także tradycyjnego i naturalnego sposobu produkcji. Paryskie wydanie „FOOD from POLAND” podkreśla zjawisko postrzegania polskiej kuchni jako smacznej. Artykuły i wypowiedzi specjalistów publikowane w numerze świadczą o tym, że Polska żywność związana jest z tradycją przepisów, naturalnymi składnikami oraz wysoką jakością przygotowywania – na każdym etapie produkcji zachowywane są określone wymogi bezpieczeństwa.

„FOOD from POLAND jest właściwym miejscem dla promocji polskich przedsiębiorstw, zainteresowanych współpracą z odbiorcami z całego świata. Udział w międzynarodowych targach SIAL w Paryżu jest dla naszej Redakcji swojego rodzaju wyróżnieniem. Jesteśmy jedynym przedstawicielem polskiej prasy wśród rodzimych producentów uczestniczących w tym wydarzeniu. Październikowe wydanie magazynu przygotowywaliśmy specjalnie na paryskie targi w sposób bardzo szczegółowy, staraliśmy się przedstawić wiodące firmy produkcyjne. W przyszłości chcemy opisywać pozostałych uczestników rynku. Polska bowiem może poszczycić się wieloma firmami, które ze śmiałością opisujemy jako dumę narodową” – powiedział Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.

Targi żywności i artykułów spożywczych SIAL odbywają się co dwa lata. Zwykle podczas targów swoje produkty prezentuje 9.300 wystawców, a odwiedza je ponad 216.000 osób z około 200 krajów.

„FOOD from POLAND” dostępny jest także na wielu innych prestiżowych targach spożywczych, które odbywają się poza granicami Polski. Są to między innymi imprezy ISM oraz ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie czy PRODEXPO w Moskwie.

źródło/autor: Fischer Trading Group

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu