Na rynku debiutuje SEM Specialist – magazyn na temat marketingu w wyszukiwarkach

Dziś na rynku debiutuje SEM Specialist – nowy kwartalnik, który w całości poświęcony jest marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.

– Marketerzy wiedzą, że muszą być obecni w wyszukiwarkach. Brakuje im jednak szczegółowej, skondensowanej i podanej w przystępnej formie wiedzy pochodzącej od -praktyków branży – nie tylko od działających na rynku agencji! – mówią twórcy tego internetowego magazynu.

Z tej właśnie potrzeby zrodził się pomysł stworzenia SEM Specialist (http://www.semspecialist.pl/). Jest to pierwsza i jak na razie jedyna tego typu cykliczna publikacja, w tworzenie której zaangażowali się eksperci i praktycy branży SEM.

Redaktorem naczelnym został Leszek Wolany, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży, w tym m.in. tworzenie od podstaw usług SEM w Infinity Group, zarządzanie działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska) oraz strategiczno-doradcze podeście do marketingu w wyszukiwarkach i łączenie go z innymi formami e-marketingu w Y&R / MaxWeber.

SEM Specialist wydawany będzie w cyklu kwartalnym. Grupą docelową dla magazynu są przede wszystkim firmy, posiadające wewnętrzne działy marketingu, a w nich osoby zajmujące się prowadzeniem lub nadzorowaniem działań promocyjnych w wyszukiwarkach. Oprócz tego kwartalnik kierowany będzie do agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach

– Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania – podkreśla Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specialist. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie – dodaje.

Partnerem magazynu jest Max Weber / Young & Rubicam Brands.

Spis treści pierwszego numeru magazynu „SEM Specialist”:

I. Wstęp – Leszek Wolany, redaktor naczelny

II. Wywiad – SEM w Groupon.pl

III. Co nowego – Marek Błyszczek, TrafficMore

  • Blekko.com
  • Google Instant

IV. Felietony

  • Jak saper na polu minowym – Mirek Połyniak
  • Co dziś się liczy – Przemek Włodarski

V. SEO

  • Konsultacje z działem SEO przy planowaniu nowego projektu – Marta Gryszko
  • Pozycjonowanie małych serwisów internetowych w praktyce – Robert Sadowski

VI. Technologia

  • Architektura kodu a wyszukiwarki – Sebastian Jakubiec

VII. Analityka

  • Trzy filary dobrej analityki – Robert Drózd

VIII. Analiza

  • Wykluczenie cyfrowe – Katarzyna Szymańska

W magazynie pojawiają się też komentarze ekspertów: Dariusz Czuchaj (prawnik), Cezary Lech (SEO Director, MaxRoy.com).

Szczegóły na stronie http://www.semspecialist.pl/.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu