Mistrzowie fachu tworzą de lite club

de lite club należący do FireFly Group tworzyć będą doświadczeni managerowie: Szymon Tomasik – Art & Communication Manager i Paweł Tarnowski – Operations & Administrative Manager. Rozpoczęcie przez nich pracy w de lite to znak zbliżającego się otwarcia klubu, które nastąpi zimą.

Szymon Tomasik jest rzecznikiem de lite club. Jako Art & Communication Manager odpowiada za wszelkie kwestie komunikacyjne oraz sprawy związane z aranżacją i charakterem imprez. Szymon pracował wcześniej jako Art & PR Manager warszawskich klubów – Piekarni i Vinyla. Współtworzył projekt Alternative Dance, jest też twórcą wielu znanych cykli imprezowych oraz dużych tras i eventów klubowych. Zamiłowanie do muzyki nie pozwala mu poprzestać na organizacji imprez. W wolnym czasie, pod pseudonimem artystycznym Hanna Bernard, Szymon gra jako DJ.

Paweł Tarnowski natomiast odpowiada w de lite club za sprawy operacyjne i administracyjne, na stanowisku Operations & Administrative Manager. Od lat związany jest z managementem restauracji. Był pomysłodawcą, współwłaścicielem i managerem zarządzającym NOBO baru oraz współwłaścicielem Restauracji Bazaar. Jako manager pracował m.in. w Restauracji 99, Restauracji i Browarze Soma oraz Iguana Lounge w Blue Cactus. Paweł był również związany z agencją eventową Frantik, która realizowała m.in. dwie pierwsze edycje Finlandia Midnight Sun.

de lite club to nowy, innowacyjny klub w centrum Warszawy, oferujący swobodę nieskrępowanej zabawy w gronie otwartych i pełnych pasji ludzi. Inicjatywa FireFly Group burzy wszelkie stereotypy, umiejętnie łącząc sprzeczności, zapewniając nieograniczoną zabawę konwencją i dowolne kształtowanie otoczenia i atmosfery poprzez nowoczesne rozwiązania multimedialne. de lite club jest miejscem tworzonym zarówno dla stałych bywalców dawnych kultowych warszawskich klubów – takich jak np. Piekarnia w latach 90-tych, jak i dla dzisiejszych 20 i 30-latków bawiących się przy nowej, alternatywnej muzyce elektronicznej. Mile widzianymi gośćmi będą także młodzi smakosze życia, którzy mają wyczucie stylu i szukają inspirującego miejsca rozrywki, oferującego komfort i zabawę na wysokim poziomie. Wszystko to znajdą w de lite club.

de lite club nie będzie tylko klubem, ale marką samą w sobie, oferującą swoim gościom m.in. tworzoną specjalnie dla nich audycję radiową i minizine, własne kompilacje cd, nowoczesną stronę internetową klubu, gadżety związane z marką oraz program lojalnościowy dla gości i partnerów. To tylko kilka z pomysłów na wartość dodaną, które de lite club zaoferuje swoim klientom.

Zapraszamy na profil de lite club na Facebooku: www.facebook.com/deliteclub.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu