Black Point odkrywa karty

przez | 14/10/2010

Po raz pierwszy w Polsce producent alternatywy ujawni szczegółowe porównanie swoich atramentów i tonerów z materiałami producentów drukarek. – Czas zadać kłam praktykom niektórych producentów sprzętu i pokazać, co tak naprawdę decyduje o jakości materiałów eksploatacyjnych – mówią w Black Point. Wykonane przez Black Point badania uwzględniły najpopularniejsze na rynku atramenty i tonery.

Black Point jako pierwszy w Polsce producent alternatywnych materiałów do druku ujawni informacje dotąd niedostępne powszechnie użytkownikom. Pokaże szczegółowe porównanie swoich materiałów z atramentami i tonerami producentów sprzętu. Przez ostatni kwartał firma szczegółowo przebadała ok. 30 swoich kartridży atramentowych i tonerów laserowych oraz analogicznych, firmowanych przez producentów drukarek. Wśród testowanych modeli znalazły się wkłady do najpopularniejszych na rynku drukarek takich firm jak: HP, Canon, Samsung i Brother.

– Ujawniając wyniki badań, zamierzamy zaprzeczyć twierdzeniom niektórych producentów OEM jakoby domeną alternatywy była tylko niska jakość i cena, a nie wysoka wydajność, niezawodność i jakość wydruku porównywalna, a nawet przewyższająca OEM – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point S.A.

– W przygotowanym zestawieniu w równym stopniu uwzględnimy trzy parametry: jakość wydruku, wydajność danego materiału i jego niezawodność. Jesteśmy przekonani, że to właśnie kombinacja tych cech decyduje o atutach danego kartridża i przekłada się na satysfakcję użytkownika.

Black Point konsekwentnie od początku istnienia realizuje i rozwija strategię jakości wytwarzanych przez siebie produktów. Aby zachować najwyższe standardy, swoje atramenty i tonery poddaje rygorystycznym testom wewnętrznym i zewnętrznym. Black Point nie boi się porównań. Jest pierwszym producentem alternatywy w Polsce, który z powodzeniem przetestował swoje atramenty w Instytucie Innovationstechnik, gdzie parametry swoich produktów sprawdzają też producenci drukarek.

– Klient ma prawo do pełnej informacji. Nasze zestawienie pozwoli użytkownikom szybko i łatwo porównać produkty. Czas skończyć z polityką niedopowiedzeń i dezinformacji, stosowaną przez niektórych producentów sprzętu – mówi Jacek Bryś, specjalista ds. produktu w Black Point S.A.

Szczegółowe zestawienie, ujmujące wydajność, niezawodność i jakość wydruku, przygotowane dla grupy ok. 30 tuszów i tonerów pojawi się jeszcze w październiku na stronie Black Pointa. O wynikach zostaną też poinformowani partnerzy handlowi polskiego producenta.