Coke Zero inspiruje

Z początkiem października ruszyła nowa kampania Coca-Cola Zero. Marka inspiruje konsumentów do szukania pozytywnych rozwiązań w sytuacjach, które wydają się beznadziejne. Tym samym, Coca-Cola Zero, po raz kolejny udowadnia, że „Niemożliwe staje się możliwe”.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w mediach społecznościowych, a jej główna aktywacja znajduje się na stronie www.cokezero.pl/ksiegaratunkowa, która zintegrowana jest także z profilem marki na Facebook’u. Towarzyszy jej zabawny spot TV, w którym bohater znajduje się w sytuacji wdawałoby się bez wyjścia – zapomina o randce z dziewczyną. Mimo, że jest daleko od miejsca, w którym czeka na niego ukochana, dzięki inspiracji Coke Zero, udaje mu się zdążyć na spotkanie.

Kampania jest skierowana do wszystkich, którzy kiedykolwiek znaleźli się w kłopotliwej sytuacji związanej z relacjami damsko-męskimi. Zachęca do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebook’u – „Księgę Ratunkową”, gdzie każdy może przedstawić kłopotliwe wydarzenie ze swojego życiorysu i opisać, jak sprytnie wybrnął z sytuacji. Zdarzenia oceniane są zarówno przez specjalne jury, którego członkinie zaprezentują się w magazynie CKM, jak i innych uczestników zabawy, a najlepsze odpowiednio nagradzane licznymi gadżetami. Autor najbardziej kreatywnego wpisu wybierze się wraz z osobą towarzyszącą na tygodniowy rejs luksusowym jachtem po Karaibach.

„Księga Ratunkowa nie jest w żadnym wypadku zbiorem wymówek, to raczej inspiracja do poszukiwania kreatywnych wyjść z nawet najbardziej kłopotliwych sytuacji.”, dodaje Rafał Jakubowiak Marketing Manager z Coca-Cola Poland Services.

Działania on-line przygotowała agencja K2 Internet SA, za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, za przygotowanie kampanii telewizyjnej McCann Erikson Polska, a działania PR realizuje Edelman Polska.

źródło/autor: Edelman Polska