Przejdź do treści

Pride&Glory Interactive podsumowuje pierwsze trzy kwartały 2010

Po dziewięciu miesiącach roku 2009 w agencji zatrudnionych było 11 osób. Po analogicznym okresie roku 2010 Pride&Glory liczy 20 osób, a na przestrzeni trzech tygodni w firmie pojawi się także account manager pozyskana z dużej warszawskiej agencji interaktywnej. Agencja planuje zamknięcie zespołu na poziomie 25-30 osób.

Wśród kluczowych stałych klientów jest Philips Polska pozyskany na drodze przetargu w listopadzie 2009 roku. Agencja zrealizowała już dla tego marketera blisko 50 projektów. W 2010 roku firma wspólnie z agencją Heureka wygrała także przetarg na stałą obsługę marki Żywiec Zdrój.

Agencja wygrała również przetargi dla stacji telewizyjnej oraz marki z branży FMCG i jest na etapie podpisywania umów o współpracy.

Pozostali klienci, dla których Pride&Glory realizowało projekty interaktywne na przestrzeni minionego roku to: Unilever (Knorr), CEDC (Budweiser Budvar), Intel, Danone (Danio), Nutricia, Intersnack (Crispers), Big Star, MTV, Vision Film, UM Kraków, CD Project, LPP (Esotiq), Reckitt Benckiser (Lovela).

Najważniejsze kampanie reklamowe ostatnich 12 miesięcy to m.in. „Ceske Legendy Drevnego Kocura” dla Budweiser Budvar, „Czy jesteś hardcorem?” dla Intel Polska (nagroda Golden Arrow wspólnie z agencją Heureka), „Pocałunek wszechczasów”, „Rozdajemy prezenty”, „Satin Perfect” dla Philips Polska, „Wielkie Chrupanie”, „Schab ze śliwką” dla Unilever Polska, „Jacht Crispers Szuka Załogi” dla Intersnack, „Barcelona” dla Big Star a także współudział w kampanii agencji Heureka „Wielka Inwazja Małego Głoda” dla Danone (nagrody Golden Arrow oraz Silver Drum w Portorożu).

Agencja ma na koncie pierwsze międzynarodowe projekty: kampanię na 10 rynkach europejskich dla marki Intel, produkcję serwisów dla firmy farmaceutycznej Wyeth oraz produkcję aplikacji na iPad dla siedziby marki Nutricia w Amsterdamie.

Pierwsze trzy kwartały 2010 zostały zamknięte przychodem w wysokości 3565000 PLN, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2009 (682 000 PLN) na poziomie 522%. Agencja szacuje zamknięcie roku przychodem na poziomie 5 000 000 PLN zatrudniając przy tym 21 osób. 

źródło/autor: Pride&Glory Interactive