Przejdź do treści

Agencja Unlimited kusi smakiem Ferrero

Agencja Unlimited wygrała przetarg na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla Klienta Ferrero Polska. Akcja pod hasłem „Złoty Miesiąc Ferrero” jest prowadzona po raz drugi. Pierwszy raz miała miejsce w 2008 roku, wówczas również została zrealizowana przez Unlimited i odniosła ogromny sukces rynkowy. Ogólnopolska kampania, która rusza pierwszego października, będzie komunikowana w telewizji, prasie handlowej, punktach sprzedaży oraz internecie.

Wyjątkowa formuła promocji pod hasłem „Kuszący smak podwójnej wygranej” składa konsumentom obietnicę bardzo atrakcyjnych nagród: dwóch złotych samochodów BMW serii 1 (cabrio i coupé) dla głównego zwycięzcy, jednym z nich laureat może obdarować kogoś bliskiego. Idea obdarowywania ukochanej osoby została też przeniesiona na nagrody drugiego stopnia, a są to personalizowane graficznie laptopy marki Dell – również dwa dla każdego laureata. Taka koncepcja – dwoistości nagród, jest pierwszą tego rodzaju na rynku, otrzymana nagroda sprawia więc przyjemność podwójnie. Aby wziąć udział w promocji należy zakupić określoną parę produktów Ferrero z kategorii pralin, zachować paragon i wysłać sms-a lub zarejestrować się na dedykowanej stronie www.ferrerorocher.pl . Promocja trwa od 1 do 31 października 2010r.