Agencja Unlimited wygrała przetarg na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla Klienta Ferrero Polska. Akcja pod hasłem „Złoty Miesiąc Ferrero” jest prowadzona po raz drugi. Pierwszy raz miała miejsce w 2008 roku, wówczas również została zrealizowana przez Unlimited i odniosła ogromny sukces rynkowy. Ogólnopolska kampania, która rusza pierwszego października, będzie komunikowana w telewizji, prasie handlowej, punktach sprzedaży oraz internecie.
Wyjątkowa formuła promocji pod hasłem „Kuszący smak podwójnej wygranej” składa konsumentom obietnicę bardzo atrakcyjnych nagród: dwóch złotych samochodów BMW serii 1 (cabrio i coupé) dla głównego zwycięzcy, jednym z nich laureat może obdarować kogoś bliskiego. Idea obdarowywania ukochanej osoby została też przeniesiona na nagrody drugiego stopnia, a są to personalizowane graficznie laptopy marki Dell – również dwa dla każdego laureata. Taka koncepcja – dwoistości nagród, jest pierwszą tego rodzaju na rynku, otrzymana nagroda sprawia więc przyjemność podwójnie. Aby wziąć udział w promocji należy zakupić określoną parę produktów Ferrero z kategorii pralin, zachować paragon i wysłać sms-a lub zarejestrować się na dedykowanej stronie www.ferrerorocher.pl . Promocja trwa od 1 do 31 października 2010r.