GEFCO: kampania reklamowa o wysokiej wartości dodanej

Po kampanii reklamowej z 2008 roku, która skupiała się na korzyściach płynących dla producentów z współpracy z GEFCO, Grupa wkracza ponownie do gry z internetowym planem mediowym.

Kampania, która odzwierciedla nowe podejście grupy GEFCO do strategii handlowej została zaprojektowana przez agencję W&Cie. Jej głównym celem jest zoptymalizowanie łańcucha dostaw klientów, aby zapewnić im lepszy zwrot z inwestycji.

Podobnie jak w kampanii z 2008 roku, GEFCO pozycjonuje się jako „kreator wartości” poprzez animowane banery i film zatytułowany “Le chef d’œuvre” (pl. „Dzieło sztuki”). Film, który będzie umieszony przez pięć tygodni na najpopularniejszych stronach internetowych o tematyce ekonomicznej i finansowej, pokazuje markę GEFCO w oryginalny oraz przekonywujący sposób – mapa łańcucha dostaw GEFCO jest wywieszona w Luwrze i cieszy się większą popularnością niż Mona Lisa!

Poza głównymi planami dotyczącymi wizerunku, kampania ma na celu wygenerowanie ruchu na nowej witrynie biznesowej www.gefco-business.net. Zawiera ona pięć filmów przedstawiających rozwiązania dotyczące głównych problemów napotykanych przez producentów:

  • Jak sprawić by łańcuch produkcji był bardziej konkurencyjny?
  • Jak zoptymalizować dystrybucję produktu?
  • Jak poprawić jakość usług?
  • Jak zmniejszyć koszta części zamiennych?
  • Jak mierzyć wydajność łańcucha dostaw?

Nowa, prowadzona w 18 krajach kampania, ma za zadanie odtarcie do menadżerów wiodących firm sektora przemysłowego.

Aby zobaczyć nową stronę i pięć filmów wystarczy odwiedzić stronę www.gefco-business.net.

Film “Le chef d’oeuvre” jest dostępny pod adresem: http://corporate.gefco.net/en/group/brand/advertising-campaign/

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu