Godło „Firma Przyjazna Klientowi” po raz drugi dla NetArt

Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, po raz drugi została nagrodzona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”. Odznaczenie nadawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, jest potwierdzeniem najwyższych standardów pracy Biura Obsługi Klienta w nazwa.pl.

Proces certyfikacji przeprowadzany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania to czas wielotygodniowego audytu, na który składają się trzy etapy. Każdy z nich ma za zadanie przeprowadzenie dokładnej analizy jakości oraz standardów obsługi klienta w firmie. „Fakt otrzymania przez NetArt po raz drugi z rzędu Godła Firma Przyjazna Klientowi nie dziwi. Stale inwestujemy i rozwijamy nasze Biuro Obsługi Klienta, zarówno pod względem technologicznym – obecnie zapewniamy już 5 kanałów komunikacji Klientów z biurem, jak i merytorycznym – poprzez konsekwentne podnoszenie kwalifikacji pracowników odpowiedzialnych za komunikację z Klientami. Szczególną uwagę przywiązujemy również do zapewnienia bezpieczeństwa informacji dotyczących usług przez nas świadczonych.” – komentuje Katarzyna Sekunda – Piszczek, Dyrektor ds. Obsługi Klienta w NetArt.

Audyt w ramach certyfikacji obejmuje: audyt ekspercki, czyli ocenę eksperta w kwestiach procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta, audyt kliencki, badający satysfakcję klientów z pracy Biura Obsługi Klienta NetArt, audyt standardów obsługi, dokonywany m.in. poprzez badanie Mystery Client. W ramach programu przeprowadzona została również analiza użyteczności serwisu www.nazwa.pl, ze szczególnym uwzględnieniem platform komunikacji z Klientem (Livechat, Panel Klienta). Badanie zakończone jest podsumowaniem w formie raportu, wyniki poddawane są analizie, a decyzję podejmuje niezależna komisja powołana przez FOZ. „Ponad 300 tys. Klientów oraz największy udział w liczbie obsługiwanych domen w Polsce są dla nas jednoznacznym sygnałem, iż NetArt to firma, która solidną i wytrwałą pracą zyskała sobie zaufanie wśród konsumentów. Składają się na to atrakcyjne ceny naszych usług, ich stabilność, a przede wszystkim wysoka jakość posprzedażowej obsługi Klienta. Godło FPK jest nie tylko dowodem zadowolenia z jakości obsługi naszych obecnych i potencjalnych Klientów – to również nagroda dla każdego pracownika NetArt.” – zaznacza Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt.

W ciągu 8 lat chęć udziału w programie „Firma Przyjazna Klientowi” zgłosiło ponad 700 firm należących do różnych branż. Każda z nich została poddana niezależnemu audytowi, który wszechstronnie sprawdzał jakość obsługi klientów. NetArt jest dotychczas jedyną firmą z sektora rejestracji domen i hostingu, której został przyznany tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi”.

Po więcej informacji zapraszamy na Blog NetArt:

http://blog.netart.pl/2010/09/28/obsluga-klienta-w-netart-na-najwyzszym-poziomie

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu