„Ear Candy” – rewolucja w muzyce odtwarzanej publicznie

Mood Media Corporation wraz z Universal Music wprowadziła na rynek nowy ekskluzywny katalog muzyczny „Ear Candy”. Dzięki temu, nadawanie muzyki przez firmy w lokalach publicznych – będąc całkowicie legalnym rozwiązaniem- zapewni odtwarzającym bezpieczeństwo w kwestii praw autorskich. Ponadto Mood Media, stworzyła pierwszą w Polsce, bazę własnych utworów muzycznych, którą bezpośrednio licencjonuje.

Mood Media zaprezentowała w swojej ofercie dostęp do ekskluzywnego katalogu muzycznego Universal Music. „Ear Candy” zawiera kompozycję utalentowanych twórców oraz producentów, którzy na co dzień pracują z takimi gwiazdami jak Mariah Carey, Rihanna, Beyonce, Justin Timberlake i wieloma innymi.

Zaletą korzystania z utworów z katalogu „Ear Candy” jest odciążenie klientów Mood Media z odprowadzania jakichkolwiek składek na poczet organizacji praw autorskich. Tantiemy zostaną pobrane bezpośrednio przez Mood Media, a ich koszt będzie niższy o ok. 40-60 procent od standardowych opłat na rzecz organizacji praw autorskich.

– Stworzyliśmy wyjątkową kompilację różnorodnych gatunków muzycznych o najwyższej jakości dźwięku. „Ear Candy” to dopasowane brzmienia, zupełnie świeże i nowe na rynku– mówi Alexandra Potrykus, dyrektor ds. sprzedaży Mood Media w Polsce. Posiadamy szeroki wybór nurtów muzycznych, które pozwolą doskonale oddać profil naszych Klientów, działających na rynku B2B oraz B2C. Wierzymy zarazem, że pomogą Im w podniesieniu efektywności sprzedaży oraz wprowadzą unikalny klimat do Ich lokali- dodaje Alexandra Potrykus.

Kolejnym nowatorskim produktem na rynku marketingu sensorycznego w Polsce jest stworzenie własnej bazy utworów muzycznych, tzw. repertuaru bezpośrednio licencjonowanego. Propozycje umieszczone w tej kompilacji nie figurują w bazach organizacji praw autorskich, a co za tym idzie z tytułu ich nadawania nie odprowadza się składek do tychże organizacji.

– Nasza obecna oferta pozwoli firmom handlowym, usługowym, centrom biznesowym a także hotelom, restauracjom i zwykłym sklepom na wprowadzenie nowatorskich rozwiązań wpływających na jakość sprzedaży w niższej cenie. Jest to unikatowa metoda stosowana tylko przez nas na polskim rynku. Pomysł ten zaczerpnęliśmy z krajów Europy Zachodniej, gdzie świetnie się sprawdza – dodaje Alexandra Potrykus.

źródło/autor: EGZO GROUP

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu