Tyle drzwi do słodkich dni – nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel

Tagi:

27 września br. rusza nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie firmy Wawel. Dynamiczny, rozśpiewany spot, pełen pozytywnej energii, ukazuje cztery światy, każde odpowiadające innemu rodzajowi cukierków w czekoladzie Wawel – jest świat Michałków zamkowych, Kasztankowych, Trufli i Marcepana. Kampania prowadzona będzie w telewizji i radiu.

Pokazane w spocie cukierki w czekoladzie Wawel to cztery uwielbiane przez konsumentów smaki – klasyczne Michałki zamkowe, radosne Kasztankowe, aromatyczne Trufle w czekoladzie i delikatny Marcepan. W trakcie trwania kampanii cukierki dostępne będą również w nowych, większych 750 gramowych opakowaniach z wygodną rączką ułatwiającą noszenie.

Wybierz drzwi do słodkiej przyjemności, którą najbardziej lubisz.

Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w wybranych stacjach radiowych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA\PR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu