Sieć afiliacyjna AdmitAd wystartowała w Polsce

Międzynarodowa sieć afiliacyjna AdmitAd otwiera oddział w Warszawie. Nowatorski system oraz rozwiązania przygotowane specjalnie dla wydawców będą niekwestionowanym atutem sieci na polskim rynku. Już dzisiaj w swojej ofercie obejmuje rozliczenia z wydawcami za pomocą systemu PayPal oraz Webmoney, co jest oszczędniejsze w czasie oczekiwania na przelew.

Sieć AdmitAd rozlicza się z Partnerami w modelu CPA, a polecając nowego wydawcę oferuje dożywotnią prowizję od jego transakcji. Co jest kolejnym innowacyjnym pomysłem, który daje realne korzyści zarobku.

W chwili obecnej AdmitAd współpracuje z takimi klientami jak Vodafone, Douglas czy Svarowski. W niedługim czasie planują otworzyć nowe programy tylko dla polskich wydawców.

„Polski rynek e-commerce jest w chwili obenej najszybciej rozwijającym się w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się Uruchomić oddział w Polsce razem z Francją oraz Hiszpanią. Liczymy na utrzymanie się koniunktury na tym rynku i wprowadzenie wielu międzynarodowych. W chwili obecnej dysponujemy najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem trakingującym dostępnym w Europie.” – Martin Schneider

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu