Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 18

Oracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 18. Nowe możliwości systemu obejmują m.in.: zdobywanie przydatnych informacji o potencjalnych klientach (tzw. kwalifikowane sugestie handlowe) mniejszym kosztem, lepsze planowanie działalności biznesowej niezależnie od warunków rynkowych, korporacyjnej klasy zabezpieczenia przetwarzania w chmurze, kontrolę sieci i dostępu oraz nowe rozwiązanie „Insurance On Demand” do zarządzania siecią pośredników ubezpieczeniowych. 

Wersja 18 zapewnia wyższą jakość sugestii handlowych dzięki progresywnemu profilowaniu i zaawansowanej integracji danych. Umożliwia firmom docieranie do potencjalnych klientów z bardziej adekwatnymi komunikatami za pomocą kampanii adaptacyjnych oraz podwyższenie wskaźników konwersji. 

Funkcja adaptacyjnego planowania działalności biznesowej umożliwia firmom szybsze tworzenie, modyfikowanie i wykonywanie planów w odpowiedzi na warunki rynkowe, skracając cykl planowania, zapewniając wcześniejszy wgląd w potencjalne zakłócenia i krótszy czas reakcji. 

Korporacyjnej klasy zabezpieczenia przetwarzania typu cloud computing zapewniają bezpieczeństwo przetwarzanych w ten sposób danych. Obejmują między innymi szyfrowanie danych, połączenia za pomocą wirtualnych sieci prywatnych oraz audyt kontroli dostępu. Zapewnia to ochronę interakcji klientów poza siecią lokalną, gwarantując jednocześnie przestrzeganie standardów i przepisów dotyczących ochrony danych.

Oprogramowanie Oracle CRM On Demand Insurance Edition jest jedynym kompletnym, udostępnianym w hostingu rozwiązaniem do zarządzania siecią pośredników ubezpieczeniowych przeznaczonym dla firm ubezpieczeniowych. Zaprojektowano je, aby umożliwić pośrednikom lepsze planowanie działalności, zintegrowane zarządzanie marketingiem oraz kompleksową analitykę sieci brokerskiej. 

„Najnowsza wersja oprogramowania Oracle CRM On Demand dowodzi zaangażowania firmy Oracle w dalszy rozwój serii produktów udostępnianych w hostingu oraz strategicznej roli, jaką aplikacje tego typu mogą odegrać i odgrywają w cyklu interakcji z klientami” ― powiedziała Mary Wardley, wiceprezes ds. systemów CRM i aplikacji korporacyjnych w firmie analitycznej IDC. „Najnowsza wersja zapewnia tak potrzebną integrację między zbyt często za słabo skoordynowanymi obszarami marketingu i sprzedaży w procesie zarządzania potencjalnymi klientami”. 

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com 

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii. 

źródło/autor:Oracle Polska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu